Delayla

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

abonnement verlend wel bestelnummer geen bevestiging per mail

ongeveer 2u geleden mijn abonnement online verlengd.

Ik heb wel een bestelnummer maar nog geen bevestiging per mail ontvangen...is mijn order dan wel goed aangekomen? Of duurt het een tijdje voor je een mail krijgt?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lexje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke, heb je even een PB gestuurd.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Delayla 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Vodafone heeft daar tijd voor nodig en zal ook een BKR toetsing moeten doen. Aangezien je in de avond hebt gedaan verwacht in vandaag nog wel dat je iets ontvangt. Kijk ook even in je spambox, of het daar niet in is gekomen. 

Heb je nu tegen een uur of 16:00 nog niet, zou je eens kunnen contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Morgen is er niemand die je daarmee helpen kan en anders maandag weer. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Delayla . Welkom hier!

Wat leuk dat je je abonnement bij ons verlengt hebt! Ik snap dat je graag even wil weten of alles goed is gegaan ^^. Heb je inmiddels een bevestiging ontvangen? 🙂 

Delayla
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @Delayla . Welkom hier!

Wat leuk dat je je abonnement bij ons verlengt hebt! Ik snap dat je graag even wil weten of alles goed is gegaan ^^. Heb je inmiddels een bevestiging ontvangen? 🙂 

Hay!

 

Nee geen bevestiging ontvangen maar wel de status opgevraagd en er staat bij dat de telefoon klaar is voor vertrek...dus hoop dat het goed gaat

Lexje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

Idem hier, kreeg na online bestelling vandaag van een verlenging (abo+tel) geen bevestigingsmail. Nog steeds niet.

@Lycke Vodafone  dat lijkt me toch een minimale vereiste wanneer iemand een bestelling plaatst? Dat er een toetsing plaatsvindt begrijp ik, maar lijkt met niet meer dan logisch dat je eerst de bestelling bevestigt.. Dan hoeven klanten niet te twijfelen of hun bestelling wel is doorgekomen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Helemaal mee eens, @Lexje . Ik kan hier helaas niets checken momenteel, omdat ik niets meer van je weet dan je gebruikersnaam. Mocht je willen dat ik het nakijk, vul dan even je profiel aan met je persoonlijke gegevens, dan duik ik er in.

Lexje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Lycke, heb je even een PB gestuurd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic