Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Problemen met bereikbaarheid

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de vliegtuigstand aan en uit te zetten.

Werkt het dan nog steeds niet? Voer dan een netwerkwissel uit: 

  • Kies in je telefoon handmatig een ander netwerk en klik hierop, het maakt niet uit welk netwerk als het maar niet Vodafone is.
  • Wacht even tot je de melding krijgt dat verbinden met dit netwerk niet mogelijk is en switch dan weer terug naar het Vodafone netwerk.
  • Zet voor de zekerheid hierna ook je toestel weer even uit en aan.

Heb je hierna nog steeds problemen met bellen, gebeld worden of sms'en? Laat het ons dan weten

55 Reacties 55
Marsha1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alweer storing?!? Wat is er toch aan de hand bij jullie Vodafone? De 3e keer in een week tijd?!

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Hier in 0181 ligt 4G er weer uit

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Hier in 0181 ligt 4G er uit

Remzter23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

weer gezeik met de bereikbaarheid van Vodafone.

Toch eens tijd om over te stappen..

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi allen, 

Er zijn inderdaad opnieuw problemen met de bereikbaarheid. Houdt deze pagina in de gaten voor updates. We leiden het mobiele verkeer om en we zien nu geleidelijk dat diensten zich herstellen.

Frank L

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 3Oplossingen
  • 11Likes

Wat een bedroevende situatie.

Belangrijke telefoontjes gemist.

In Breda ligt vodafone er weer uit.

Kan niet bellen of gebeld worden.

Ringtoon werkt wel maar we kunnen niet met elkaar spreken.

Nu al 2 dagen storing 😥

 

Valentino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja, sinds ik vertrok met de trein van Utrecht naar 's-Hertogenbosch om 16:05 ook geen verbinding meer. Bij mij lijkt nog niets hersteld. Krijg soms even 4G, maar die klapt er na een paar minuten weer uit. Ook ik vraag me af, wat is er aan de hand Vodafone. Geef ons klanten eens wat meer eerlijke informatie. Hebben jullie ook last van een hackersaanval met ransomware???

Valentino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Frank Ldan zou ik maar weer gebruik maken van dat trucje wat ik eerder poste in deze groep. Je telefoon doorverbinden naar een ander mobiel nummer van een concurrent van Vodafone.

En misschien krijg jij wel compensatie als je een Vodafone zakelijk nummer hebt???

Frank L

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 3Oplossingen
  • 11Likes

@Valentino 

idd maar weer gebruik gemaakt van jou truc 😊

Als deze storing maandag nog niet opgelost is dan gaan wij idd actie ondernemen richting Vodafone.

Ik geef ze nog even de tijd 😉

Valentino

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Frank L  ik hoop dat ze de particuliere klanten ook niet in de kou laten staan, een klein gebaar als alles is opgelost zou Vodafone sieren (en de klant tevredenheid erg ten goede komen).

Erg vervelend als je ook Ziggo hebt en thuis je modem ook problemen heeft en je dat eerst ook nog moet oplossen door een reset 😞

RoWi6870

Liefhebber
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 14Likes

Het is dat ik twee collega's zag, die hadden pech en konden niemand bereiken door dit grapje. In eerste instantie was er nog wel data verbinding helaas viel die ook weg. Ook  vreemd de telefoon ging over maar de spraakverbinding werd niet opgezet.

Tracer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes

@Vodafone Info Is het inmiddels al bekend wat het probleem van afgelopen dinsdag was en waardoor het is ontstaan?

 

En wellicht nog belangrijker: wat heeft Vodafone gedaan om het probleem in de toekomst te voorkomen?

Het gaat deze week namelijk erg vaak mis en dit heeft menige klant een heleboel problemen opgeleverd.

Candice-50

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

De tips geprobeerd echter kan nog steeds niet bellen of gebeld worden @Vodafone! 

Marsha1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vanmiddag deed alles het weer even na vliegtuigstand uit en aan, maar nu wederom geen netwerk… dit wordt inmiddels heel erg vervelend 

Candice-50

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Yes ik kan alles weer! Hopelijk blijft het nu weer normaal! 

Candice-50

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nou bij mij doet alles het weer hopelijk wordt dit wel gecompenseerd aan alle gebruikers @Vodafone Info 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic