RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Ik hoefde gewoon net als 2 jaar geleden wéér niet te tekenen😳

LJ3

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

ik zal het je nog sterker vertellen, 2 jaar geleden heeft de bezorger niet eens aangebeld maar gewoon door de brievenbus geduwd!

LJ3

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Dit keer is hij helemaal niet gekomen en moest ik hem halen. Maar fijn dat je hem nu hebt!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik kreeg net de gewone pro binnen en de bezorger vroeg me het zegel op de doos te controleren, vroeg of het in orde was en het pakket wilde accepteren en zoja of ik wilde tekenen. Ik heb de beste man een fooi gegeven omdat het de eerste bezorger in jaren is die zo correct werkt😅 misschien helpt het dat ik zo'n beetje op het platteland woon en dat de bezorgers hier wat minder gehaast zijn.

MKR1996

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Degene die hem al hebben ontvangen, hebben jullie alleen per mail info gehad of ook via sms? En wat zegt jullie ‘bestel’ status in de myvodafone app? Still waiting here 🥹

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Bij ons leggen ze meestal de pakjes voor de deur. Geen probleem hier in het Oosten.

spijkermenno

Stamgast
  • 87Posts
  • 0Oplossingen
  • 37Likes

 Nou het was me een genoegen mensen, ik heb nog niks ontvangen of gehoord maar ben blij voor jullie! Veel plezier er mee 😄

Wat voor case hebben jullie trouwens? Ik zit zelf te denken aan de ghost case van D-Brand

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Apple mag safe clear of zoiets.  Heb ik nu om mijn 14 Pro Max ook. En al een aantal weken in huis...🤣

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Hier doorgaans ook niet maar met hele waardevolle pakketjes neem ik liever het zekere voor het onzekere en stuur ik het doorgaans naar een pakketpunt of ik zorg dat ik thuis ben. Ook in het oosten overigens.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Info bij levering:

 

2 mails, eerste met het contract, 2 uur later de verzendbevestiging in de mail. Status veranderde toen naar wordt verwerkt, en na bezorging stond er ineens afgerond geen tussenstapjes gezien.

MKR1996

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ah dit is dus dan positief? Heb t idee dat ie al die tijd al op verwerkt stond 🤷‍♂️

IMG_9467.jpeg

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

En dat is dus het mooie... daar zit ook een storing in dus bij mij stond bijvoorbeeld de hele tijd " onbekend "  en na de verzendbevestiging stond "wordt verwerkt".., mijn bestelling van de 15e voor de pro max staat nog steeds op onbekend. Zou volgens VF medewerker morgen verzonden moeten gaan worden. 

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  ik kan als nieuwe klant nog steeds niks inzien 😂 de status pagina geeft nog steeds een technische fout

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 ik kan alleen het overzicht zien... Als ik er op klik (ook bij de afgeronde bestelling) zie ik inderdaad de technische fout... Gekke is dat de bestellingen van vorig jaar wel zichtbaar zijn en niet naar de technische fout pagina leiden...

IMG_3267.jpeg

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@AleItalia  maar we gaan hopen dat we er morgen bijzitten! 🍀💪

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

@Soofpieterse21 Zeker weten🤞

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Wat mij een beetje verbaast is de laatste berichtgeving vanuit Vodafone was 28-9. Nu ondertussen 14 dagen verder en nog geen nieuw bericht. Dacht dat we om de twee weken minimaal een bericht zouden ontvangen @Cecilia ?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Waarschijnlijk krijg je morgen bericht. Ik hoop een track en trace. Maar het kan ook een helaas  sms zijn. 

MelvinnL

Gedreven Liefhebber
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Slechtbericht of goedbericht zijn allebei gewenst. Beetje customer services die gepast is lijkt me

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

IMG_2414.png

Ze hebben nu de informatie veranderd over de levertijden! Nu staat er dat je moet rekenen vanaf de laatste update 🙃 zo weet je toch weer niet hoe en wat…

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic