IbrahimBozna

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone community verificatie link doet het niet

Mijn partner krijgt wel een mail voor verificatoe, maar tijdens activering krijgt ze een foutmelding. 

 

Het gaat om de inlog van ** 

Wat kunnen we hieraan doen??

*E-mailadres wegens privacy verwijderd door moderator*

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @IbrahimBozna, goedemorgen en welkom hier!

Wat leuk dat jij en jouw partner een account hebben aangemaakt voor de Vodafone Community. Wegens privacy heb ik het betreffende e-mailadres even uit je bericht verwijderd, want je wilt natuurlijk niet dat deze openbaar is op het world wide web. Als ik je bericht lees dan vermoed ik dat het gaat om de bevestiging per e-mail om het account te verifiëren. Dat klopt? En kan je ook laten weten welke foutmelding er tevoorschijn komt?

Helaas kan ik op basis van het e-mailadres geen Community account vinden. Normaliter zou ik deze dan namelijk als geverifieerd kunnen instellen. Kun je aangeven met welke gebruikersnaam jouw partner een account heeft geregistreerd? Dan ga ik nogmaals op onderzoek 🙂

IbrahimBozna
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Haar gebruikersnaam is het mail adres

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

@IbrahimBozna Met dit e-mailadres is geen Community account geregistreerd. Daarop kan ik dus geen account vinden om te verifiëren. De gebruikersnaam kan tevens uit max. 15 karakters bestaan. Hierdoor is een e-mailadres als gebruikersnaam vrijwel onmogelijk en dit wordt eveneens afgeraden in onze huisregels, aangezien je niet wilt dat een e-mailadres openbaar op een forum staat. 

Aangezien er dus geen account is voor de Vodafone Community met dit e-mailadres wil ik je partner adviseren om nogmaals een account te registeren.

IbrahimBozna
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

We hebben het via de registreren via my Vodafone geprobeerd. Bij mij is het gelukt en bij haar niet. Zie afbeelding.

Maar we gaan het vanavond nog een keer proberen. 

Screenshot_20231017_110957_Samsung Internet.jpg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic