PA3DUL

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

extra sim kaart voor mifi

Ik heb een red essential special abo

kan ik een tweede Sim krijgen om in een Mifi te gebruiken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @PA3DUL 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan een Duo Simkaart aanvragen maar weet wel dat je deze niet tegelijk kan gebruiken. Als je één simkaart gebruikt, moet de ander uit staan en dan weer andersom. Meer informatie kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/duo-sim

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @PA3DUL 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan een Duo Simkaart aanvragen maar weet wel dat je deze niet tegelijk kan gebruiken. Als je één simkaart gebruikt, moet de ander uit staan en dan weer andersom. Meer informatie kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/duo-sim

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @PA3DUL . Welkom hier!

Je hebt al antwoord gekregen van @Energieboy zie ik. Top! 

Mocht je wel een tweede kaart nodig hebben die je kunt gebruiken tegelijk met/naast je huidige kaart/abonnement, dan zul je dus een tweede abonnement moeten nemen. 

Heb je zo de informatie die je zocht, of kunnen we je nog met iets helpen? 🙂 

Willy.Vaessen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lycke Vodafone wrote:

Hey @PA3DUL . Welkom hier!

… dan zul je dus een tweede abonnement moeten nemen. 
 

Moet hieruit de conclusie getrokken worden dat een Multi-sim niet meer geleverd wordt?

Ik was op zoek naar de multi-sim, maar kan hem met geen mogelijkheid meer vinden op de website.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Willy.Vaessen wrote:
Lycke Vodafone wrote:

Hey @PA3DUL . Welkom hier!

… dan zul je dus een tweede abonnement moeten nemen. 
 

Moet hieruit de conclusie getrokken worden dat een Multi-sim niet meer geleverd wordt?

Ik was op zoek naar de multi-sim, maar kan hem met geen mogelijkheid meer vinden op de website.

Dat heb je dan goed begrepen. Er zijn geen Multi Simkaarten meer te verkrijgen. Zoals Lycke al schreef, dan zal je een tweede abonnement moeten afsluiten (voorbeeld: Red Together + Red Together Extra). 

Willy.Vaessen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:
Willy.Vaessen wrote:
Lycke Vodafone wrote:

Hey @PA3DUL . Welkom hier!

… dan zul je dus een tweede abonnement moeten nemen. 
 

Moet hieruit de conclusie getrokken worden dat een Multi-sim niet meer geleverd wordt?

Ik was op zoek naar de multi-sim, maar kan hem met geen mogelijkheid meer vinden op de website.

Dat heb je dan goed begrepen. Er zijn geen Multi Simkaarten meer te verkrijgen. Zoals Lycke al schreef, dan zal je een tweede abonnement moeten afsluiten (voorbeeld: Red Together + Red Together Extra). 

Helder. Jammer en eerlijk gezegd ook een beetje een vreemde zet, zeker gezien de schaarste in mobiele nummers.

 

Terug naar de “tekentafel” voor mij in dit geval en kijken hoe ik e.e.a. nu zou moeten organiseren.

Red Together is voor mijn situatie te veel en te duur.

Generation

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb de multi data sim in me abonnement zitten maar activeren is een drama al sinds 8 juli bezig en aan het lijntje gehouden.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Generation 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Had je deze multi simkaart al een lange tijd?
Want sinds enkele maanden is het niet meer mogelijk om deze te bestellen en te activeren. Dus ik vraag me af of het nog wel in je oude abonnement pakket zit? 

Je kan het best morgen in de ochtend de klantenservice bellen, of nu nog online een chat opstarten. Dan weet je of deze te gebruiken is of niet. 

Generation

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kaart is van februari 2020 alleen nooit door Vodafone actief gezet.

Het betreft een zakelijk abonnement en ook nooit een melding gehad dat het niet meer geleverd wordt.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Generation wrote:

Kaart is van februari 2020 alleen nooit door Vodafone actief gezet.

Het betreft een zakelijk abonnement en ook nooit een melding gehad dat het niet meer geleverd wordt.

Zie je andere topic!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic