Biggs

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen via een Vaste Autotelefoon

Beste Allemaal,
Ik heb even een vlug vraagje over een Vaste Autotelefoon. Ik heb sinds vorige week een BMW 523i gekocht en daar zat een vaste BMW Telefoon in. Nou begrijp ik, we leven in een tijdperk waar dat in principe overbodig is. Prima. Zeker weten zo.
Alleen is en blijft het geval dat het leuk zou zijn als dat ook zou werken.

Dus ik heb wat Gegoogled en gekeken en het blijkt dus nog wel te kunnen werken, alleen dat maar een beperkt aantal Providers dit nog blijkt te ondersteuen. Er is blijkbaar iets nodig zoals een 900mHz Netwerk etc. etc.
Er werd ook gezegd dat, onder de twee Providers die dit nog aanbieden, Vodafone er 1 van was.
Dus voordat ik iets aanschaf of verder ga, zou ik graag willen weten of dit het geval is.

Kan ik nog bij Vodafone terecht voor mijn Fancy vaste BMW Telefoon, terecht bij Vodafone?
Hoop graag iets te horen!

-Tim.
2 Reacties 2
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Biggs,

Welkom op ons Forum!

Het is bij Vodafone inderdaad mogelijk om via de 900 MHz frequentie te bellen. Je hebt hier geen speciale simkaart voor nodig. Het is wel van belang dat je weet welk toestel er in jouw BMW gebruikt is. Dit zou je eventueel bij BMW op kunnen vragen. Op onze website is een overzicht te vinden van toestellen die we helaas niet meer ondersteunen. Ik hoop dat je hiermee vooruit kunt!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Biggs , is het nog gelukt met het antwoord van Kyra?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic