Paul71

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen incassodatum

Ik zou graag mijn incassodatum aanpassen naar de 1e van de maand.

 

Bvd, Paul

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld @Paul71! Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Paul71, welkom hier!

Ik had je met alle liefde hierbij geholpen, maar ik zie dat het hier gaat om een zakelijke aansluiting. Via de Community heb ik helaas niet de rechten en (volledige) inzage om hierbij te helpen. Ik wil je aanraden om even contact op te nemen met Vodafone Bussiness hiervoor.

Paul71
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Cecilia,

 

Het gaat gewoon om een particuliere huisaansluiting.

 

Mvg, Paul

 

Paul71
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry: om particuliere mobiele abb.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Paul71 Hmm, als ik zoek op het mobiele nummer in jouw Community profiel dan kom ik uit op een zakelijke aansluiting. Kan het zijn dat het om een ander mobiel nummer gaat? Zo ja, zou je deze dan willen updaten. 

Paul71
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik log in met een vodafone-account/klantnummer, dus ik ging er van uit dat jullie daar naar zouden kijken.

De situatie is als volgt: bij contactgegevens staat mijn eigen telefoonnummer (zakelijk account via mijn werkgever inderdaad), op het vodafone-account/klantnummer staan de drie telefoonnummers van mijn kinderen (die ik beheer).

 

Ik heb nu het telefoonnummer van één van mijn kinderen ingevuld, dus je zou nu moeten kunnen zien om welk account het gaat.

 

Graag de incassodatum aanpassen naar de 1e van de maand. Bvd.

 

Mvg, Paul

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@Paul71 Wij zien niet met welk My Vodafone account jouw Community account is gekoppeld. We kunnen dus alleen zien welke gegevens jij hebt ingevuld in jouw profiel, vandaar dat ik uitkwam bij je zakelijke aansluiting. 

Ik heb het juiste account nu in ieder geval paraat! De incasso kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Het is dus niet mogelijk om deze op de 1e van de maand te zetten. Zou je ermee geholpen zijn als de incasso rond de 28e van de maand plaatsvindt? 

Paul71
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dan graag op de 28-ste zetten. 

Bvd, Paul

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Geregeld @Paul71! Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 28e van de maand plaatsvinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic