Crabmeow

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Internetgebruik wereldwijd met prepaid

Ik ga binnenkort op reis naar de VS en tijdens mijn zoektocht naar internetgebruik wereldwijd voor prepaid bij Vodafone kom ik niet erg ver.
Ik vond iets over een bundel, maar dat lijkt alleen voor abonnementen te zijn. Klopt dat? Of zie ik iets over het hoofd? (ik kan het in ieder geval niet vinden in my vodafone. De enige wereldbundel die erin staat gaat alleen over bellen en sms'en).
Bestaat er niet iets gunstig voor wereldwijde data op prepaid?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Crabmeow
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alvast heel veel plezier gewenst in de VS 🙂
Voor zover ik kan zien kan je geen bundels afsluiten met een Prepaid kaart bij Vodafone.
Je zal dan de WERELD tarieven moeten betalen, deze kan je vinden bij de voorwaarden.

Ik zou adviseren om in de VS tijdelijk een kaartje van daar te kopen. Zeker als je in Nederland een Prepaid kaart gebruikt. Volgens mij lopen de kosten dal wel heel erg op namelijk. Je kan het voor de zekerheid nog even navragen via de chat met iemand van de klantenservice.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Crabmeow
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alvast heel veel plezier gewenst in de VS 🙂
Voor zover ik kan zien kan je geen bundels afsluiten met een Prepaid kaart bij Vodafone.
Je zal dan de WERELD tarieven moeten betalen, deze kan je vinden bij de voorwaarden.

Ik zou adviseren om in de VS tijdelijk een kaartje van daar te kopen. Zeker als je in Nederland een Prepaid kaart gebruikt. Volgens mij lopen de kosten dal wel heel erg op namelijk. Je kan het voor de zekerheid nog even navragen via de chat met iemand van de klantenservice.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Crabmeow?
Crabmeow
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy bedankt voor de reactie! Jammer dat er niet meer is voor prepaid.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Crabmeow wrote:
Energieboy bedankt voor de reactie! Jammer dat er niet meer is voor prepaid.

Yep, zeg dat wel maar ik denk dat ze er dan niet genoeg aan verdienen of dat het juist niet goed gaat als je over te kosten heen bent 🙂 - Er zal wel een reden zijn dat ze het niet doen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic