1
Vraag
2
Reacties
Liesbeth54

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo go app werkt niet ook Viaplay niet.

Hallo 

Ik heb een motorolaG20 en een abbo bij vodafone

 Nu als ik de ziggo go app of de viaplayapp wil gebruiken krijg ik de mededeling.

''Not allowed'' Check internetverbinding. Je internetverbinding is niet stabiel door onvoldoende bandbreedte, ervaar je mogelijk problemen bij het afspelen van de videostream.

 

Mar ik heb bandbreedte genoeg nog dus ergens klopt er iets niet wie o wie kan me helpen??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

@Liesbeth54 Er zijn ook zoveel opties, ik snap dat je dan door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb met je mee gezocht en vond het volgende: 

Hoe de nachtmodus op een Motorola activeren:
Als je je ogen wilt beschermen en daadwerkelijk de nachtmodus op je Motorola wilt instellen, moet je naar het menu met smartphone-instellingen gaan. Als je daar bent, ga je naar het tabblad Weergave. U zou dan een van de 4 onderstaande tabbladen moeten zien verschijnen (varieert afhankelijk van het model):

- Nachtmodus
- Nacht verlichting
- Oogcomfort
- Oogbescherming
Selecteer dus de optie die op uw scherm verschijnt. Je hebt dan de mogelijkheid om de nachtmodus op je Motorola in of uit te schakelen. Je zou ook de nachtmodus moeten kunnen programmeren op basis van de uren. Het kan handig zijn om het nachtlicht enkele uren voor het slapengaan in te plannen.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan en verschil merkt! Laat je het ons weten? 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Liesbeth54 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hoe kijk je? Via Wifi of via data van Vodafone?
Ik heb een vermoeden dat je kijkt via Wifi en dan kan ik je beter verwijzen naar de community van Ziggo
Mocht dit niet het geval zijn, laat het dan nog even weten, dan kan iemand van Vodafone er naar kijken.

Omdat het weekend is kan het zijn dat je pas maandag contact krijgt met Vodafone. Als het om een data probleem gaat via Vodafone dan kan je ook vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je nummer willen resetten, misschien helpt het. Kom je er zelf niet uit en heeft het haast, bezoek dan een winkel van Vodafone

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ScreenShot018.png

 

Kijk daar had ik het al gevraagd en die verwijzen me hier naar toe.

 

Ik kijk via wifi denk ik als ik naar buiten ga heb ik de 4G maar het deed het eerst maar sinds de nieuwe mediabox next niet meer want heb hebben ook een abbo op Viaplay  ook dat kunnen wie niet zien krijg je de mededeling dat er iets mis is gegaan. Kan wel even naar een vodafone winkel maar dacht zo kan het misschien ook wel want er is iets mis gegaan nadat ik mijn mobiel moest resetten.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hmm, ik denk toch dat het een Ziggo probleem is want je hebt het over Wifi en dat je de nieuwe Mediabox Next hebt. Waarschijnlijk gaat er daar iets mis met de communicatie en kan het zijn dat je misschien een andere modem nodig hebt. Langs een winkel gaan heeft dan eigenlijk niet zoveel zin, al hoewel het een VodafoneZiggo winkel is kunnen ze misschien iets meer zien. Maar ik denk toch echt dat je problemen hebt met je Wifi frequentie. Probeer het eens als je buiten bent met 4G, of je dan wel prima kan bekijken (overigens, dit kan je thuis ook testen natuurlijk, gewoon even je Wifi uitzetten op je telefoon). 

Toch denk ik dat het een Wifi probleem is, jammer dat ze je doorverwijzen naar hier. Maar goed, test het eens op 4G. Daarnaast kan je ook via kanaal 200 kijken naar ViaPlay, mocht je dat willen gebruiken voor F1. 

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Nou proberen kan ik het altijd zit nu nog niet zo zeer erom verlegen maar wil het graag in orde hebben voor als je in de zomer een weekje weg wilt. Dus er maar even bij langs en dan met een Ziggo medewerker praten daar. Baat het niet schaad het ook niet en dan kan je altijd bellen met hun advies.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Liesbeth54, welkom op de Vodafone Community!

 

Wat irritant dat je tegen deze melding aanloopt! Uit je berichten wordt me inderdaad nog niet helemaal duidelijk of het wel of niet werkt via 4G. Als het dan wel werkt, gaat er iets mis bij je (Ziggo)-netwerk inderdaad. Als het ook via 4G niet werkt, dan moeten we het mogelijk in je toestel zoeken. Houd ons op de hoogte!

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Nu met 4G had ik de melding ook hebhad ik een ADBlokker en ze op de whitelist gezet toen was dat van de banbreedte wel weg maar kreeg ik deze melding.

Deze video kan niet worden afgespeeld (-2032)

Start ik de telefoon opnieuw op doet die het maar een paar uur later weer deze mededeling. Moet dus telkens de telefoon aan en uit zetten en dat is niet te doen en ook niet echt leuk. Viaplay werkt normaal en ESPN werkt ook goed alleen ziggo go dus niet.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Helder, dan zijn we in ieder geval een stap verder! Foutcode 2032 kan verschillende oorzaken hebben, het wegvallen van het netwerk is daar één van. Dat zou ook aansluiten op de melding van de bandbreedte. Het kan ook nog iets in het apparaat zijn. Wil je eens testen hoe Ziggo GO werkt als je via de browser naar www.ziggogo.tv gaat?

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dan werkt het wel en krijg ik ook beeldalleen is kantelen een beetje lastig.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

We hebben een probleem in onderzoek waarbij je tegen foutcode -2032 aanloopt bij bepaalde chipsets (die ook in de Motorola zit), dan werkt inderdaad de browser wel. Dat is dan ook in ieder geval de beste workaround voor nu.

 

Omdat Viaplay eerst ook niet werkte, is het ook nog mogelijk dat er iets op je telefoon staat wat problemen geeft. Heb je bijvoorbeeld een 'blauwlichtfilter' die je eens kunt zetten of software op de achtergrond?

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Oeps daar vraagt U me wat het geen flauw idee ik heb de Motorola G20 en of er een blauw filter in zit weet ik niet. Zou ook niet weten hoe ik het aan en uit kan zetten 😲

 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

@Liesbeth54 Er zijn ook zoveel opties, ik snap dat je dan door de bomen het bos niet meer ziet. Ik heb met je mee gezocht en vond het volgende: 

Hoe de nachtmodus op een Motorola activeren:
Als je je ogen wilt beschermen en daadwerkelijk de nachtmodus op je Motorola wilt instellen, moet je naar het menu met smartphone-instellingen gaan. Als je daar bent, ga je naar het tabblad Weergave. U zou dan een van de 4 onderstaande tabbladen moeten zien verschijnen (varieert afhankelijk van het model):

- Nachtmodus
- Nacht verlichting
- Oogcomfort
- Oogbescherming
Selecteer dus de optie die op uw scherm verschijnt. Je hebt dan de mogelijkheid om de nachtmodus op je Motorola in of uit te schakelen. Je zou ook de nachtmodus moeten kunnen programmeren op basis van de uren. Het kan handig zijn om het nachtlicht enkele uren voor het slapengaan in te plannen.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan en verschil merkt! Laat je het ons weten? 

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Mariska  Dank je wel dat is gelukt. Eigenlijk kinderlijk eenvoudig als je het weet. Maar heb nog niet zolang dit soort mobiele telefoon waar ik wat mee deed ja de whatsapp en FB meer durfde ik niet bang dat ik wat verkeerds deed.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de terugkoppeling en super om te horen dat het gelukt is @Liesbeth54. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic