Meknessia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

napster geen sms ontvangen

Halloo.

Ik had dus een napster abbonement. Waar ik me ooit voor had aangemeld omdat het 6 maanden gratis was, maar waar ik niks mee deed. En ik dacht dat ik geïnformeerd zou worden voor het einde van de actieperiode, zoals hieronder zo mooi staat:
Hoe word ik geïnformeerd over het aflopen van de actie?

17 dagen voor het einde van de actieperiode krijg je via sms de keuze om door te gaan met een betaald abonnement, of om Napster stop te zetten.

Maar dit is dus niet gebeurd. En nu kreeg ik net een smsje dat er 9.95 van 'aankopen bij derden' wordt afgeschreven. Waarom moet dit weer zo sneaky gebeuren? Wordt er echt moe van.

Groetjes, Meknessia
17 Reacties 17
Anonymous
Niet van toepassing
Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling
Neem hiervoor contact op met de klantensevice. Zij kunnen dit stopzetten voor je en eventueel oplossen.
Wessel2000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe is het uiteindelijk opgelost? Want ik heb hetzelfde probleem.
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice
Zij kunnen het stopzetten en evt als er kosten zijn gemaakt crediteren.
Wessel2000

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt. Alleen kan ik de klantenservice vandaag niet bereiken.
Anonymous
Niet van toepassing
Als je aan de telefoon blijft wordt je door verbonden met de smartphone crew, nadat het bandje is afgelopen.
brivl05

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou hier precies hetzelfde....
Zag net dat Vodafone 9.95 meer afschrijft dan mijn abonnement kost :@
Ineens dacht ik aan die Napster actie pffffff echt he niet oke om deze zomaar voort te zetten zonder de afgesproken SMS...
Ga morgen meteen bellen, bah.
Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice zal dit voor je oplossen
Normaliter moet de sms gestuurd worden. Zal dit vandaag ook eens navragen om te zien waar het mis gaat.
Hekii

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beetje belachelijk hoe het geregeld is met Napster.wordt spontaan 9.95 euro afgeschreven. Terwijl er toegezegd was dat er eerst een smsje verstuurd zou worden. Eerst geven ze de klanten de illusie dat we het Napster abonnement niet in de gaten hoeven te houden. Uiteindelijk komt vodafone hun woord niet na en wij maar lekker betalen. Ik ben blijkbaar niet de enige die geen smsje heeft ontvangen, kan lekker oplopen die verdiensten voor het "niet versturen van een smsje". De consument trapt er altijd maar weer in.





Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment is het een bekend issue en wordt er aan gewerkt. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice en dan wordt het gecrediteerd de opgelost voor je @Heki. Het is niet zo dat Vodafone hun woord niet na komt anders zou het crediteren ook niet gebeuren.
Dennisvm

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier precies hetzelfde. Ik vond de rekening al zo hoog..
Moet iedereen apart contact opnemen met de klantenservice of gaan jullie dit in zijn geheel regelen voor iedereen?
Anonymous
Niet van toepassing
Op dit moment raad ik aan om contact op te nemen

Anonymous
Niet van toepassing
? kunnen jullie hier iets mee? Om dit intern door te zetten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
steven- , het probleem is intern bekend en doorgezet en men is bezig met een oplossing. Het beste kan wel nog contact opgenomen worden met de klantenservice zodat het direct kan worden opgelost.
Rudolphus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas krijg je bij de helpdesk te horen, we kunnen er niets aan doen, je moet gewoon betalen. En zelf maar weer op gaan zeggen.

gelukkig via de app wel geholpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Ben blij om te horen dat het uiteindelijk toch is opgelost
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic