JB1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1GB maandbundel

Ik heb de nieuwe simkaart voor 1GB maandbundel geactiveerd. Hoe lang duurt het voordat ik het tegoed kan gebruiken, want ik kan nu nog helemaal niks.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JB1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt een Prepaid You en een maand bundel genomen?
Dan kan je deze gelijk gebruiken, als je deze hebt geactiveerd via SMS (sms 1GB naar 4000).
Zie meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/

Kijk anders even via My Vodafone via je webbrowser, misschien is het daar wel al actief.
Maar het kan ook zo zijn dat het inmiddels al actief is want je bericht is ook al 16 uren oud, merk ik op.

Laat nog even weten en kom je er niet uit, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en het waarschijnlijk wel voor je oplossen.

Fijn weekend in ieder geval en veel plezier met je 1GB

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi JB1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je hebt een Prepaid You en een maand bundel genomen?
Dan kan je deze gelijk gebruiken, als je deze hebt geactiveerd via SMS (sms 1GB naar 4000).
Zie meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/

Kijk anders even via My Vodafone via je webbrowser, misschien is het daar wel al actief.
Maar het kan ook zo zijn dat het inmiddels al actief is want je bericht is ook al 16 uren oud, merk ik op.

Laat nog even weten en kom je er niet uit, neem dan even contact op met de klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een chat te starten. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is en het waarschijnlijk wel voor je oplossen.

Fijn weekend in ieder geval en veel plezier met je 1GB
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was de uitleg van Energieboy duidelijk JB1 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic