Ilonagordijn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo / Vodafone accounts

Goedemiddag, 

 

I.v.m. onze verhuizing en contractovername van een huisgenoot van het ziggo abonnement wil ik deze graag loskoppelen. Zelf wil ik graag toegang houden tot mijn Vodafone account en hij wil graag toegang tot het ziggo account. Hoe kunnen wij dit regelen? 

alvast bedankt, 

Ilona 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ilonagordijn, goedemorgen en welkom hier!

Daar help ik jullie graag bij! Op basis van je mobiele nummer zie ik dat het My Vodafone en Mijn Ziggo account op naam staan van jouw huisgenoot. De korste klap is dan om jouw My Vodafone account hier te verwijderen, zodat je met je eigen e-mailadres een nieuw account kan registeren voor My Vodafone. Dit heb ik in orde gemaakt. Je kunt nu via deze pagina een My Vodafone account aanmaken door te klikken op 'Nog geen account? Registreer je hier'. 

Jouw huisgenoot blijft toegang houden tot het Mijn Ziggo account met zijn eigen gegevens. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ilonagordijn, goedemorgen en welkom hier!

Daar help ik jullie graag bij! Op basis van je mobiele nummer zie ik dat het My Vodafone en Mijn Ziggo account op naam staan van jouw huisgenoot. De korste klap is dan om jouw My Vodafone account hier te verwijderen, zodat je met je eigen e-mailadres een nieuw account kan registeren voor My Vodafone. Dit heb ik in orde gemaakt. Je kunt nu via deze pagina een My Vodafone account aanmaken door te klikken op 'Nog geen account? Registreer je hier'. 

Jouw huisgenoot blijft toegang houden tot het Mijn Ziggo account met zijn eigen gegevens. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic