Robmobiel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kwaliteit telefonie

Ik woon in Velserbroek, nu valt me op dat de kwaliteit van mijn mobiele telefoon gesprekken slecht is. Mensen verstaan delen van mijn gesprek niet. Ik zie nergens storingen. Hebben meer mensen dit? Toestel is iphone 6
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
U kunt het volgende eens proberen:
Handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Robmobiel , is het inmiddels nog gelukt met het advies van Steven? Anders kun je ook via de link in de post van Steven (Network Check) een case maken voor onze Network Crew.
Robmobiel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb handmatig ander netwerk geprobeerd. Ik heb 1 en heel soms 2 rondjes ( vd 5!!) maw niet heel sterk telefoonsignaal.

Ik heb helaas nog geen tijd gehad om naar vodafone winkel te gaan. Moet ik wel doen want vervelend.
Dank
Rob
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Ik begrijp dat dit vervelend is.
Probeer het dan via de Vodafone winkel of de Network Crew, zij kunnen je hier vast verder mee helpen 🙂
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes


Ik was even nieuwsgierig! Ben je nog naar de winkel geweest en is het probleem inmiddels dan verholpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic