RobLammerts

Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Verlengd iPhone 15, statuspagina doet het niet

Hi, afgelopen vrijdag de nieuwe iPhone 15 Pro Max besteld in het blauw titanium. Nu kan ik nog steeds niet bij de statuspagina. Wat kan hiervan het probleem zijn? Voorgaande jaren is het altijd goed gegaan. Iemand van het Vodafone team die hier voor mij in wilt duiken en kan kijken wat het probleem is? 🙂

 

Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,

Rob

 

 

Uitgelicht
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Reacties
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi iedereen!

Klanten die een bestelling met iPhone 15 hebben gedaan, ontvingen op 22 september een SMS waarin aangegeven werd dat op uiterlijk 27 september nog een SMS verstuurd wordt over de verwachte levering. Een deel van de klanten heeft die tweede SMS nooit ontvangen. Uit onderzoek blijkt dat er iets fout gegaan is in achterliggende systemen. Dat is inmiddels opgelost. Klanten die de SMS nog niet hebben ontvangen, krijgen deze uiterlijk 29 september alsnog.

Onze excuses voor het ongemak! 

843 Reacties 843
Assendeel

Stamgast
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes

iPhone 15 pro Max 256 Black. Verlenging. Pre-order telefonisch 15 september 14.40 uur.  Zaterdag 16 september kon ik pas de bevestigingsmail beantwoorden omdat het mailadres verkeerd genoteerd was (heb de helpdesk gebeld hierover omdat ik maar geen mail ontving. De bestelling stond goed genoteerd).  Status nu in de app: verstuurd!    Per mail ontving ik de nodige papieren zoals definitief contract. 

Conclusie: voor verlenging geldt tijd van pre-order!   Hoop jullie hiermee wat  relevante info te hebben gegeven.

 

Ik heb straks een nieuwe telefoon, terwijl anderen rondlopen met een gebruikte iPhone 15

<<.......  Het is allemaal erg betrekkelijk.......>>

LG36

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

heel raar want ik heb om 14:33 besteld en nog steeds geen info of t&t

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Vroeger op de klantenservice van Vodafone hadden we fantastische telefoons die heel gevoelig waren... Als je je knie stootte tegen het bureau werd de verbinding verbroken omdat de hoorn een milimeter bewoog🤣 hoop dat ze inmiddels nieuwe toestellen hebben... Maar netjes is het niet nee.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Misschien moeten we gewoon met zijn allen voor de deur van het kantoor in Maastricht of Amsterdam gaan zitten en niet meer weggaan tot we onze telefoon hebben. Schijnbaar werkt het goed als je een gebouw blokkeert om je zin te krijgen🤣🤣 disclaimer; dit is geen serieuze oproep om de ingang van het hoofdkantoor te blokkeren, ik blijf graag langer op dit forum actief😉

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Was bedoeld als reactie om @Damian1998 

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

werd mij net verteld aan de telefoon dat ik pech heb ondanks dat ik op 15 september besteld heb met mijn 265gb naturel titanium pro max 15 maar moet rekening houden met minstens een maand 

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

En ik krijg vanochtend 2 weken maximaal vanaf nu te horen🤣

LG36

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

jeetje wat een grap is vodafone…

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

de overweging is groot om over te stappen naar kpn

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Same **bleep** different name... Kpn communiceert zelfs helemaal niks. Bovendien kom je daar nu net zo goed achteraan de rij te staan

Samet5

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist heb ik een mail ontvangen waarin staat dat de iPhone 15 Pro 128GB morgen bij mij wordt geleverd met track & trace van PostNL. Dat is natuurlijk goed nieuws. Het lijkt erop dat de statuspagina nu ook werkt. Desondanks heeft Vodafone een groot rommeltje van de situatie gemaakt. Ik ben niet zo enthousiast over de nieuwe iPhone als de mensen hier, maar ik ben meer geïrriteerd door de gang van zaken en het feit dat bijna alles tot nu toe onduidelijk was. Volgend jaar zal ik met popcorn in de hand terugkijken op hoe het gaat met de iPhone 16, terwijl ik nog een jaar de iPhone 15 moet aflossen. Ik hoop dat ze het dan beter doen. 

 

Voor degenen die zich afvragen:
- Ik heb de bestelling geplaatst op 15 september om 14:57 uur.
- iPhone 15 Pro 128GB zwart.
- Mijn ordernummer begint met 43006xxxx.

 

Succes allemaal en ik hoop dat jullie het snel in ontvangst mogen nemen!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Mooi dat er weer 1 geleverd is. Veel plezier ermee. 
mijn bestelnummer begint met 43002xxx🤪

RobLammerts
topicstarter
Stamgast
  • 82Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Vandaag heerlijk m'n 15 Pro Max 256GB Blue Titanium opgehaald bij de Media Markt. Verlenging bij Vodafone geannuleerd, nog eerder binnen ook. Heerlijk, nu op en top genieten van m'n telefoon, zonder gedonder!

Sertez

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Mijn T&T voor de Pro Max 256GB Natural Titanium is inmiddels binnen. Wordt morgen geleverd.

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Sertez mag ik vragen wanneer u hem besteld heeft?? 

Sertez

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Heb op 15 september net na  14u kunnen bestellen. Bestelbevestiging was dan ook heel snel binnen. Volgens mij 14:10 al. 

Soofpieterse21

Stamgast
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Sertez oh top! Ik was er doorheen om 14:33, hopelijk binnenkort ook wat duidelijkheid 🍀 veel plezier ermee 

Ilsjaa

Stamgast
  • 104Posts
  • 0Oplossingen
  • 100Likes

Nou alles wat we kunnen doen is rustig afwachten. Ik probeer het positief te bekijken, langer de tijd ik te sparen voor het geld wat ik moet bijbetalen 😅

 

Steeds bellen heeft in mijn ogen weinig nut. 

Gefeliciteerd voor de mensen die heb wel al (bijna) hebben!🥳

 

// iPhone 15 Pro Max 256GB black titanium. Besteld op 15/9. Order nummer: 42997XXXX //

Damian1998

Stamgast
  • 134Posts
  • 0Oplossingen
  • 46Likes

oké oke ik klaag misschien veel over vodafone. maar deze medewerker heeft wel echt mijn hele avond goed gemaakt 😂😂

Mnnie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ook hier zojuist bericht dat ie er morgen aan komt, contract eerder op de avond binnen en  nu net t&t. Nu hopen dat alles soepeltjes gaat.. 

De iPhone pro max 256 natural besteld.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic