Danimm

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

EU Data limiet Red Together

Over datagebruik in het buitenland heb ik op de site van Vodafone het volgende gevonden:

“ Vodafone kan toeslagen in rekening brengen als je meer verbruikt dan de hieronder aangegeven limiet. Als je meer gebruikt dan het maximum brengen we kosten in rekening van € 0,01 per MB.”

Vervolgens wordt de limiet van een Red Together abonnement vermeld:

” Ieder Red Together of Red Together Extra abonnement kan tot maximaal 20 GB in de EU gebruiken”

Worden de individuele groepsleden door Vodafone geïnformeerd indien zij hun limiet hebben bereikt of moet de beheerder deze limiet zelf instellen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt dit eventueel via de app bijhouden of eventueel in het toestel instellen Danimm

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Danimm
Naar mijn weten kan je dit niet instellen. Heb zelf ook dit abonnement en moet ik zelf controleren hoeveel ik heb gebruikt in het buitenland en hoeveel in Nederland. Ik heb zelf nog nooit een vinkje ergens moeten aanklikken om het bij te houden. In My Vodafone kun je op je online rekening een specificatie zien van elke datasessie. En natuurlijk vind je in de My Vodafone App ook je verbruik terug

Maar mocht ik het mis hebben dan zal een moderator hier aanvulling op geven.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Danimm

Als de groepsbeheerder in My Vodafone de datalimiet instelt, krijgen zowel de beheerder als het betreffende groepslid een sms wanneer deze limiet bereikt wordt.
Danimm
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sharon, dus voordat ik - of een van de groepsleden naar het buitenland gaat- moet ik als beheerder kijken hoeveel data er in NL per groepslid is gebruikt en vervolgens een nieuwe datalimiet per groepslid instellen? Het zal zeker werken maar wel heel omslachtig in deze geautomatiseerde tijd:relaxed:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je kunt dit eventueel via de app bijhouden of eventueel in het toestel instellen Danimm
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Danimm

De datalimiet voor het buitenland staat standaard ingesteld op 60,50 euro. Mocht je deze willen verhogen, dan kan dat via My Vodafone. De limiet wordt dan meteen voor alle leden gewijzigd/verhoogd. Je kunt geen verschillende datalimieten instellen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Danimm
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic