Andere gebruikers met deze vraag

franklin

Stamgast
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 33Likes
Helaas mensen, het enige dat Vodafone antwoordt als je navraag doet is:
- "Nee sorry, wij hebben geen idee maar het kan tot 10 werkdagen duren."
- "Er kunnen allerlei aanleidingen zijn waardoor uw order vertraagd verwerkt wordt maar we doen dit zo snel mogelijk."
- "Anderen hebben een latere bestelling al ontvangen? Nou, omdat het een geautomatiseerd proces is kan het zijn dat het systeem uw order later op heeft gepikt."
- "Anderen hebben een latere bestelling al ontvangen? Nou, omdat orders handmatig verwerkt worden hebben we het heel druk gehad met de lancering en het verwerken van de bestellingen, maar u krijgt binnnen 10 werkdagen een e-mail als uw bestelling verzonden is."
 
En dat terwijl ik, toen ik om 1:00 in de nacht van donderdag op vrijdag nog voor de zekerheid even belde, ervan verzekerd werd dat ik bij de eerste levering zou zitten. Mooi systeem trouwens, als het geautomatiseerd is maar het systeem zogenaamd helemaal niets inzichtelijk kan maken aan de eigen werknemers. 
Andere gebruikers met deze vraag
Geen beoordelingen om weer te geven.