Grandad

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

0899 geblokkeerd

Waarom zijn telefoonnummers die beginnen met 0899 geblokkeerd en hoe krijg ik die gedeblokkeerd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval is de melding dat het desbetreffende nummer niet bereikbaar is. Diegene waarvan dit nummer is, dient een onderzoek aan te maken bij zijn of haar provider. 
Vanuit hier staat alles goed en ben je bereikbaar zowel voor inkomende als uitgaande oproepen@Grandad 
Er staat geen blokkade op 0800/0900 nummers.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Grandad 
Waarschijnlijk omdat dit een ping nummer kan zijn en dat zijn nummers die je bellen met de hoop dat je ze terug belt. Het lijkt dan een normaal nummer, maar dat is het niet. Maar zeker ben ik er niet van, als je daar meer info over wenst kan je wachten op een medewerker van Vodafone, die kan je wel verder helpen met deze info. Wil je sneller informatie, dan kan je altijd nog een privé bericht sturen via Facebook  of Twitter

Succes in ieder geval!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

0800/09000 nummer kunnen gedeblokkeerd worden via de klantenservice @Grandad 
Deze nummers staan alleen geblokkeerd als je dit eerder zelf hebt aangevraagd. Mocht je willen dat ik de blokkade weg haal, stuur mij dan een privébericht met de volgende gegevens voor de verificatie: 

- Voorletters en achternaam

- Adres

- Postcode

- 06-nummer

- Geboortedatum

- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval is de melding dat het desbetreffende nummer niet bereikbaar is. Diegene waarvan dit nummer is, dient een onderzoek aan te maken bij zijn of haar provider. 
Vanuit hier staat alles goed en ben je bereikbaar zowel voor inkomende als uitgaande oproepen@Grandad 
Er staat geen blokkade op 0800/0900 nummers.

Grandad
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ok hartelijk dank voor de info en hulp

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag gedaan! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic