Dylailah123

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Samenvoegen 2 bestaande abonnementen aan 1 nieuw abonnement

Heb 2 abonementen lopen voor mijn dochters.
Wil nu zelf ook overstappen naar Vodafone.
Kan ik de abonementen samenvoegen ? Graag contact om een en ander te bespreken qua mogelijkheden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Dylailah123

Welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd.

Je kunt zeker alle nummers/ abonnementen op 1 klantnummer zetten. Dit gaat via hier.
Moet alleen het klantnummer aangepast worden en zijn de overige gegevens allemaal hetzelfde, dan mag hiervoor contact opgenomen worden met mijn collega's via Twitter, Facebook of via de chat.

Wegens privacyredenen kunnen wij geen gegevens inzien via het forum.

Ik zou je graag een aanbod willen doen! Echter kan ik dit helaas niet vanuit hier. Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Je komt dan uit bij mijn collega's. Zij kunnen met je mee kijken en een persoonlijk aanbod doen. Dit kan natuurlijk ook via een van onze winkels.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Dylailah123

Welkom op het forum! Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd.

Je kunt zeker alle nummers/ abonnementen op 1 klantnummer zetten. Dit gaat via hier.
Moet alleen het klantnummer aangepast worden en zijn de overige gegevens allemaal hetzelfde, dan mag hiervoor contact opgenomen worden met mijn collega's via Twitter, Facebook of via de chat.

Wegens privacyredenen kunnen wij geen gegevens inzien via het forum.

Ik zou je graag een aanbod willen doen! Echter kan ik dit helaas niet vanuit hier. Ik raad je aan om hierover te bellen met 0800-0560. Je komt dan uit bij mijn collega's. Zij kunnen met je mee kijken en een persoonlijk aanbod doen. Dit kan natuurlijk ook via een van onze winkels.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt met het samenvoegen en hebben mijn collega's nog een aanbod kunnen doen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic