shannonvk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Ik heb een nieuw abonnement die vandaag is ingegaan. Ik ben overgestapt van KPN maar hoorde dat ik geen nieuwe simkaart nodig heb. Heb nu alleen de hele dag al geen service. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Groeten, Shannon
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi shannonvk ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je overgaat van KPN naar Vodafone heb je altijd een nieuw Sim-kaartje nodig. Je stapt namelijk over naar een andere provider en dan is dit altijd zo. Mocht je anders zijn aangegeven zou je nog even je toestel uit en weer aan kunnen zetten, kijken of dat werkt, maar daar geloof ik niets van.

Wat je het beste kan doen is dan toch even bellen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 optie 3) en daar even vragen waarom je geen nieuwe Sim-kaart hebt ontvangen bij je nieuwe abonnement. Daar kunnen ze je alle informatie geven die je nodig hebt.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi shannonvk ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je overgaat van KPN naar Vodafone heb je altijd een nieuw Sim-kaartje nodig. Je stapt namelijk over naar een andere provider en dan is dit altijd zo. Mocht je anders zijn aangegeven zou je nog even je toestel uit en weer aan kunnen zetten, kijken of dat werkt, maar daar geloof ik niets van.

Wat je het beste kan doen is dan toch even bellen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 optie 3) en daar even vragen waarom je geen nieuwe Sim-kaart hebt ontvangen bij je nieuwe abonnement. Daar kunnen ze je alle informatie geven die je nodig hebt.

Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je de simkaart alsnog kunnen activeren shannonvk via de klantenservice?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic