Margadevries

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement aanvragen voor de einddatum bij mijn oude provider

Ik heb een contract bij een andere provider.
Tot 30 juni.
Kan ik bij jullie een nieuwe contract krijgen als mijn abonnement afgelopen is?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Margadevries
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan minimaal 120 dagen voor het einde van je oude contract, bij je oude provider, alvast een abonnement afsluiten met een bijbehorende toestel of een Sim Only abonnement. Als je voor het toestel kiest dan krijg je deze al in huis en kan je deze gebruiken met je huidige, oude abonnement. Zodra dan het contract bij Vodafone ingaat dan kan je het SIM kaartje van Vodafone erin steken en ken je daar mee verder.

Dus 4 maanden, 120 dagen, voor einde contract kan je dit al regelen (ook met nummerbehoud). Dit doe je dan allemaal op de website van Vodafone, dus gewoon online via www.vodafone.nl, en daar vragen ze of je je nummer wenst te behouden en dat geef je dan door en Vodafone doet de rest.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Margadevries
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan minimaal 120 dagen voor het einde van je oude contract, bij je oude provider, alvast een abonnement afsluiten met een bijbehorende toestel of een Sim Only abonnement. Als je voor het toestel kiest dan krijg je deze al in huis en kan je deze gebruiken met je huidige, oude abonnement. Zodra dan het contract bij Vodafone ingaat dan kan je het SIM kaartje van Vodafone erin steken en ken je daar mee verder.

Dus 4 maanden, 120 dagen, voor einde contract kan je dit al regelen (ook met nummerbehoud). Dit doe je dan allemaal op de website van Vodafone, dus gewoon online via www.vodafone.nl, en daar vragen ze of je je nummer wenst te behouden en dat geef je dan door en Vodafone doet de rest.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Laat nog even weten wat je hebt gedaan 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over? Of is de uitleg van Energieboy duidelijk Margadevries ?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic is gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic