Theo580100

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement activeren lukt niet

Vandaag geprobeerd mijn abo te activeren maar het lukt niet.Krijg melding dat mijn simkaart niet is geprovisioneerd is.Telefonisch geprobeerd te activeren want via myvodafoon wil dit niet aangezien je simkaart geactiveerd moet zijn.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Theo580100
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Gaat je nummer vandaag over van een andere provider naar Vodafone?
Zo ja, dan kan het nog wel een hele dag duren voor dit gebeurd. Als je nog geen bereik hebt dan zal je nog even moeten wachten en zo nu en dan je toestel uitzetten en weer aanzetten.

Zo nee, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of even een chat starten en vragen of ze je nummer een reset willen geven en My Vodafone voor je willen activeren. Dat doen ze graag voor je.

Laat nog even weten of het is gelukt. Alvast een fijn weekend!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Theo580100
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Gaat je nummer vandaag over van een andere provider naar Vodafone?
Zo ja, dan kan het nog wel een hele dag duren voor dit gebeurd. Als je nog geen bereik hebt dan zal je nog even moeten wachten en zo nu en dan je toestel uitzetten en weer aanzetten.

Zo nee, dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of even een chat starten en vragen of ze je nummer een reset willen geven en My Vodafone voor je willen activeren. Dat doen ze graag voor je.

Laat nog even weten of het is gelukt. Alvast een fijn weekend!
Theo580100
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor de tweede keer opnieuw simkaart Telefonisch geactiveerd .Het duurde even maar het is wel gelukt.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bedankt voor je terugkoppeling Theo580100 :)! Ik wens je in ieder geval een prettig weekend toe en veel plezier met je abonnement.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je het forum zo te vinden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic