Labruzzo

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement annuleren

Ik heb de 20ste mijn abonnement verlengt met een iphone6s die ik vandaag pas heb binnen gekregen.
Ik wil de boel graag annuleren omdat ik niet tevreden ben over het abonnement. Telefoon zit nog gewoon in de doos. Ik kan hem annuleren tot 14dagen, maar vanaf bestelling dus de 20ste? Of vanaf mijn nieuwe abonnement inging? (Gister) of vanaf ik mijn telefoon kreeg? (Vandaag) en als ik hem annuleer stopt dan alles? Ook automatisch mijn abonnement?
Iemand die mij kan helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Labruzzo je zichttermijn gaat in op het moment dat je het toestel ontvangt. Je kunt het toestel terugsturen samen met het ingevulde retourformulier dat erbij zit.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Labruzzo
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had hem aan de deur kunne weigeren als ze hem niet bij een bloemen winkel op de hoek hadden afgegeven.

Bron:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling/je-bestelling.shtml
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan als je het abonnement wilt weigeren met toestel om dit zo snel mogelijk te doen. Wanneer de precieze termijn in gaat durf ik zelf niet te zeggen. Je kunt dit navragen bij de klantenservice 0800-0560 of wachten totdat hier iemand het antwoord post. Je abonnement is dan nog niet stop gezet. Let erop als particulier heb je een opzegtermijn van een maand en zakelijk 3 maanden. Dit kun je doen via de afdeling loyalty
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Labruzzo je zichttermijn gaat in op het moment dat je het toestel ontvangt. Je kunt het toestel terugsturen samen met het ingevulde retourformulier dat erbij zit.
Labruzzo
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt idd! Dankje. Ik hoop snel via mail een bevestiging te krijgen.
Maroucha

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zover ik weet heb je op het moment van tekenen van je abonnement 14 dagen bedenktijd ook wel afkoelperiode genoemd en ben je vrij om af te zien van het gehele contract. Je moet even bellen met vodafone en ik zou met nadruk wel vragen om bevestiging van beëindiging want bij mij liep mijn (ik had simonly) abonnement uiteindelijk gewoon door en was de periode voorbij terwijl ze telefonisch hadden beloofd dat het was opgezegd.
Labruzzo
topicstarter
Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik moet 4 à 5 werkdagen wachten op een annuleringsverzekering bevestiging. Erg slordig, juist omdat ik bang ben voor zulke acties. Ik snap dat ze eerst de telefoon terug in bezit willen hebben, maar dat het daarna nog steeds dagen moet duren. Ik heb het al wel 3x laten controleren. Dus hoop dat het bij mij wel goed gaat. Bedankt voor je bericht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic