Zoebeida

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement besteld, maar simkaart nog niet actief.

Hoi. Ik had op vrijdag 15 februari 2019 een Samsung Galaxy s9 plus bij jullie gekocht met een sim only abonnement met nummerbehoud die op maandag 18 februari zou ingaan. Nu krijg ik een melding dat mijn simkaart niet geactiveerd is. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb de telefoon en sim only gekocht bij de Vodafone winkel in Alkmaar (de mare).
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Zoebeida
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om zo te starten bij Vodafone. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en het best wat je nu kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Begrijp dat je nu niet bellen kunt, daarom kan je ook de klantenservice aanspreken door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken wat er nu aan de hand is en waarom het nummer niet overgezet is.

Eventueel zou je een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Maar ik denk dat je met de chat sneller antwoord hebt. Hier op de community kan niemand je er antwoord op geven omdat dit een klanten helpt klanten community is.

Laat nog even weten wat eruit is gekomen, Bedankt.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Zoebeida
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om zo te starten bij Vodafone. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en het best wat je nu kunt doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Begrijp dat je nu niet bellen kunt, daarom kan je ook de klantenservice aanspreken door een chat te starten. Deze mensen kunnen voor je in het systeem kijken wat er nu aan de hand is en waarom het nummer niet overgezet is.

Eventueel zou je een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Maar ik denk dat je met de chat sneller antwoord hebt. Hier op de community kan niemand je er antwoord op geven omdat dit een klanten helpt klanten community is.

Laat nog even weten wat eruit is gekomen, Bedankt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We zijn benieuwd naar een update @Zoebeida. Is je simkaart inmiddels actief?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic