pjoosten

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement naar prepaid met nummerbehoud, hoe werkt dit?

Hoe kan ik mijn abonnement (afgelopen) omzetten naar n prepaid kaart en wel mijn nummer behouden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi pjoosten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaals gezien zou je een, al reeds gestopt abonnement, niet meer het nummer mee kunnen nemen. Maar om daar nu echt zeker van te zijn adviseer ik je om de klantenservice te bellen of een chat gesprek aangaan via MyVodafone. Een berichtje sturen via Twitter en/of Facebook kan ook.

Dan kunnen ze het even voor je nakijken en je een duidelijk antwoord geven. Mocht je een antwoord hebben, wil je deze dan hier plaatsen. Je helpt er andere bezoekers ook mee. Bedankt!

Meer info over nummerbehoud:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi pjoosten
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Normaals gezien zou je een, al reeds gestopt abonnement, niet meer het nummer mee kunnen nemen. Maar om daar nu echt zeker van te zijn adviseer ik je om de klantenservice te bellen of een chat gesprek aangaan via MyVodafone. Een berichtje sturen via Twitter en/of Facebook kan ook.

Dan kunnen ze het even voor je nakijken en je een duidelijk antwoord geven. Mocht je een antwoord hebben, wil je deze dan hier plaatsen. Je helpt er andere bezoekers ook mee. Bedankt!

Meer info over nummerbehoud:
https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt dit aanvragen via onze website, via de winkel of via 1201 pjoosten zorg er wel voor dat je al een prepaid simkaartje in huis hebt en deze geactiveerd is. Als je via de link van Energieboy aangeeft dat je overstapt naar prepaid, dan wordt dit ook uitgelegd ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt pjoosten met nummerbehoud?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic