Stijn Cox

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement / simkaart activeren

Gisteren ben ik in het City centrum in Veldhoven naar de Vodafone winkel geweest om mijn eerste abonnement te kopen, de verkoper heeft verteld dat ik vandaag een sms zou ontvangen dat mijn abonnement geïnstalleerd was, echter heb ik die nog niet ontvangen. Hoelang kan zich dat laten wachten?

M.v.g

Stijn Cox
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Stijn Cox

Welkom op het forum!

Ik raad je aan om eens het toestel opnieuw op te starten met de simkaart erin. Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op het netwerk.

Mocht het dan nog niet werken, dan raad ik aan om eens contact op te nemen met mijn directe collega's via chat, Facebook of Twitter. Zij kijken graag met je mee naar wat er precies aan de hand is. Vanwege privacyredenen kan ik helaas vanuit hier geen gegevens inzien.

Ik hoop dat je nummer snel actief is.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Stijn Cox

Welkom op het forum!

Ik raad je aan om eens het toestel opnieuw op te starten met de simkaart erin. Hierdoor komt er een nieuwe aanmelding op het netwerk.

Mocht het dan nog niet werken, dan raad ik aan om eens contact op te nemen met mijn directe collega's via chat, Facebook of Twitter. Zij kijken graag met je mee naar wat er precies aan de hand is. Vanwege privacyredenen kan ik helaas vanuit hier geen gegevens inzien.

Ik hoop dat je nummer snel actief is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het nog gelukt Stijn Cox ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic