Cgmolenaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer gaat een verlenging in?

Hoi,
ik wil mijn abonnement verlengen (nu met toestel, maar wil naar Sim only)
ik ben alleen even benieuwd of dat nieuwe Sim only abonnement dan ook gelijk in gaat. Dit aangezien ik elke maand data te kort kom met Mn huidige abonnement en Mn nieuwe Sim only abonnement een hoger aantal gb biedt.
Of gaat dit pas over 4 maanden in? Contract vervaldatum huidige abonnement ligt niet in oktober 2018.
hoor graag!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Cgmolenaar
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

4 maanden voor einde van je contract kan je deze verlengen, alleen gaat je nieuwe contract pas in zodra je oude abonnement is afgelopen. Je betaalt nooit dubbele abonnementskosten. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement. We noemen dit 'betalen naar rato'.

Je kan natuurlijk in de tussentijd, totdat je oude abonnement loopt, Blox Extra Data EU aanschaffen. Met de BloX Extra Data EU krijg je een extra databundel voor een vast bedrag per maand. Je kunt deze databundels activeren bij Red abonnementen. En ook bij Start abonnementen die op of na 10 juli 2017 zijn aangesloten. Lees voor meer informatie en voorwaarden, hier.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoen heb geïnformeerd. Bij meer vragen, stel gerust.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Cgmolenaar
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

4 maanden voor einde van je contract kan je deze verlengen, alleen gaat je nieuwe contract pas in zodra je oude abonnement is afgelopen. Je betaalt nooit dubbele abonnementskosten. Tot de ingangsdatum van je nieuwe contract betaal je alleen voor je oude abonnement. En vanaf de ingangsdatum betaal je alleen voor je nieuwe abonnement. We noemen dit 'betalen naar rato'.

Je kan natuurlijk in de tussentijd, totdat je oude abonnement loopt, Blox Extra Data EU aanschaffen. Met de BloX Extra Data EU krijg je een extra databundel voor een vast bedrag per maand. Je kunt deze databundels activeren bij Red abonnementen. En ook bij Start abonnementen die op of na 10 juli 2017 zijn aangesloten. Lees voor meer informatie en voorwaarden, hier.

Ik hoop dat ik je hiermee voldoen heb geïnformeerd. Bij meer vragen, stel gerust.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic