Niet van toepassing

Abonnement voor de binnenvaart

Ik mag mijn huidige abonnement verlengen.
De komende jaren ben ik te vinden in geheel Europa in de Binnenvaart.
Wat voor abonnement zal bij me passen?
Ik bel weinig maar ben wel veel online.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je een abonnement zoekt met veel data, zou ik gaan voor het Red Together abonnement met 40 GB. Mocht er thuis Ziggo zijn en je voldoet aan de voorwaarden, dan wordt dit nog eens verdubbeld.

Ik raad je aan om te bellen met 0800-0560 of langs een van onze winkels te gaan. Mijn collega's kunnen met jou meekijken naar je verbruik en het abonnement wat het beste bij je past.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi miezzzz
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen kan je het best bij een Vodafone winkel langs gaan. Eventueel een belletje naar de klantenservice van Vodafone, dat kan ook nog. Die kunnen voor je kijken wat voor een abonnement het beste is.

Dit is een klanten helpt klanten Community en hierin kan ik je geen advies geven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als je een abonnement zoekt met veel data, zou ik gaan voor het Red Together abonnement met 40 GB. Mocht er thuis Ziggo zijn en je voldoet aan de voorwaarden, dan wordt dit nog eens verdubbeld.

Ik raad je aan om te bellen met 0800-0560 of langs een van onze winkels te gaan. Mijn collega's kunnen met jou meekijken naar je verbruik en het abonnement wat het beste bij je past.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
gearciveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic