pjab

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnementskosten

hoe is het mogelijk dat ik bij een verlengingsaanvraag (2 jaar, Samsung S8) via Myvodafone 6€ per maand meer moet betalen dan wanneer ik precies hetzelfde afsluit via "Belsimple" en ook bij Vodafone??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi pjab
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit komt omdat belsimpel makkelijker acties kan aanbieden en dit komt omdat ze veel inkopen en daarom kunnen stunten. Als je over zou stappen dan is er geen probleem want je blijft dan toch bij Vodafone als netwerk. Maar je zou ook nog de klantenservice van Vodafone van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze je een andere aanbieding kunnen doen. Je kunt het altijd proberen :blush:

Eventueel kan je dit ook vragen via een chat, daar zitten ook mensen die voor je kunnen kijken.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen en wat je doet.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi pjab
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit komt omdat belsimpel makkelijker acties kan aanbieden en dit komt omdat ze veel inkopen en daarom kunnen stunten. Als je over zou stappen dan is er geen probleem want je blijft dan toch bij Vodafone als netwerk. Maar je zou ook nog de klantenservice van Vodafone van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze je een andere aanbieding kunnen doen. Je kunt het altijd proberen :blush:

Eventueel kan je dit ook vragen via een chat, daar zitten ook mensen die voor je kunnen kijken.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen en wat je doet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's? Hebben zij je een aanbieding kunnen geven of heb je toch via Belsimpel het toestel en abonnement aangevraagd pjab?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We zijn benieuwd naar een update @pjab. Mochten we die niet meer ontvangen, dan wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat er geen reactie is gepost, heb ik het topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic