RwP_UT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Actie overstappen Ziggo -> Vodafone

Begin juli pro-actief alvast overgestapt van Ziggo-mobiel naar Vodafone. Dit voor € 20 /onb.bellen/3Gb.
Twee weken later kwam de actie om over te stappen voor €15/onb.bellen/6Gb.
Klantenservice geeft aan dat ik niet in aanmerking kom om alsnog van de goedkopere actie gebruik te mogen maken.
Vodafone stelt zich halstarrig op en zegt "contract is contract". Erg zuur als je pro-actief alvast overstapt je aan een duurder contract vastzit, terwijl alle ziggo-mobiel klanten die passief afwachten een goedkoper abonnement in de schoot geworpen krijgen.
Vodafone verkiest vooralsnog een boze en ontevreden klant boven een stukje coulance, jammer, jammer jammer.
Iemand een gelijke ervaring?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RwP_UT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Update
Inmiddels ben ik overgezet naar het gunstiger actieabonnement.
Hier is een coulanceregeling voor, echter deze blijkt niet bij iedere klantenservicemedewerker bekend te zijn.
Mensen die op eigen initiatief zijn overgestapt van Ziggo mobiel naar Vodafone kunnen het beste bellen met:
Vodafone Migratiedesk
0800-0200976
Bereikbaar van 08:00 - 20:00

Alsnog een tevreden klant.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Mario-foon

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op onderstaand forum van Ziggo wordt dit probleem ook aangekaart.
https://community.ziggo.nl/mobiel-160
Plaats hier even een bericht of je klacht en je wordt ongetwijfeld hiermee geholpen.
Ik heb gelezen dat mensen alsnog de laatste aanbieding voor de overstap aangeboden kregen.
Succes
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Ik was ook pro-actief overgestapt naar Vodafone, maar na vaak en lang bellen met de klantenservice van Vodafone heb ik toch uiteindelijk het (aantrekkelijke) Ziggo-aanbod gekregen. Dus de aanhouder wint!
RwP_UT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Update
Inmiddels ben ik overgezet naar het gunstiger actieabonnement.
Hier is een coulanceregeling voor, echter deze blijkt niet bij iedere klantenservicemedewerker bekend te zijn.
Mensen die op eigen initiatief zijn overgestapt van Ziggo mobiel naar Vodafone kunnen het beste bellen met:
Vodafone Migratiedesk
0800-0200976
Bereikbaar van 08:00 - 20:00

Alsnog een tevreden klant.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
RwP_UT, bedankt voor het delen van deze informatie 😉
SPdeGroot1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben zelf eind mei al proactief overgestapt naar Vodafone omdat Ziggo aangaf dat Ziiggo mobiel zou stoppen. Bij de Vodafone winkel geweest, met de klantenservice gebeld, gemaild en gechat met het verzoek om ook mij naar de gunstigere voorwaarden om te zeggen. Ik werd helaas continue van het kastje naar de muur gestuurd, zo ben ik ook naar Ziggo gestuurd en van Ziggo weer terug naar Vodafone. Er werd niks voor mij gedaan omdat ik te vroeg ben overgestapt en de coulance niet voor mij geldt. Belachelijk hoe bij Vodafone met klanten wordt omgegaan...
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi SPdeGroot1986,

Heb je ook al eens met de Vodafone Migratiedesk gebeld zoals RwP_UT hierboven al aangeeft? Je kunt hen bereiken door te bellen naar:

0800-0200976
Bereikbaar van 08:00 - 20:00
ralphdejong

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies het zelfde er word niets gedaan want voor12 Juni over gegaan .....als of ik er wat aan kon doen dat Ziggo toen geen abonnement meer kon wijzigen.
ralphdejong

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,

Houden die dan niet vast aan 12 Juni?? zodat iedereen de voor die datum is over gestapt geen kans maakt??
ralphdejong

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook hier houden ze vast aan 12 Juni ........
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic