Molenaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afleveren mobiel

Goedemorgen

 

Zojuist heb ik een nieuwe telefoon bij jullie besteld, ik ben alleen benieuwd wanneer deze geleverd wordt aangezien ik vanaf woensdag ochtend tot zondag as in Barcelona verblijf!

 

Met vriendelijke groet,

Pien Molenaar

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Molenaar 
Gefeliciteerd met de aankoop van je nieuwe toestel.
Je krijgt vanzelf bericht van Vodafone wanneer ze deze komen bezorgen. Zolang je deze nog niet hebt is het niet te zeggen wanneer deze ook daadwerkelijk komt. Kan morgen, maar ook woensdag of pas erna zijn. Als je niet thuis bent dan zal de bezorger het naar een centraal punt brengen en dan kan je het daar ophalen (mits het via PostNL gebeurd). 

Maar ook dat moet je dus even afwachten. Fijne tijd in Barcelona 🙂

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Als je de PostNL app hebt kun je als het goed is voor het pakket bezorgd wordt (zodra je het pakket kan volgen via t&t code) al naar een PostNL ophaalpunt laten brengen, dan komt de bezorger niet in je vakantie bij je thuis langs en hoef je niet bang te zijn dat hij 1 van je buren voor je pakket laat tekenen (al zou dit niet moeten mogen maar uit ervaring weet ik dat het wel gebeurd)

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

PostNL mag deze niet eens aan je buren afgeven.
Tenminste, dat is mij ooit eens laten weten door Vodafone. Maar het klopt wanneer je de app hebt geïnstalleerd, maar ook als je een mail hebt gehad van PostNL met daarin de tijd en dag van bezorging, dan kan je deze aanpassen. Of later laten bezorgen of naar het afhaalpunt.

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Ze mogen het niet, maar Ziggo pakketten (voor buren) ook hier vaker aangeboden waar voor getekend moest worden. Ik heb ze niet aangenomen omdat ik niet voor anderen teken. Heb ook eens een aangetekend pakket voor ons zelf bij buren moeten ophalen waar een handtekening door de bezorger gezet was. Dus niet mogen en wel doen zit een verschil

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Molenaar?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic