Tjerk Hornbach

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alsjeblief, gratis meer data

Hoi hoi,

Ik heb onderstaande mail van Vodafone ontvangen. Ik heb hierover echter de volgende 2 vragen:


  • Blijf ik mijn friends and family tarief behouden als ik in ga op deze aanbieding?
  • Zo ja, ook als mijn abonnement verloopt?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Tjerk Hornbach

Welkom op de community! Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je bericht!
In de mail wordt aangegeven dat de tarieven hetzelfde blijven als nu. Echter omdat je friends and family hebt, durf ik niet te zeggen of dit erna ook door loopt.

Het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling migratie. Zij regelen het omzetten van de abonnementen. Mijn collega's zijn bereikbaar via 0800-0200976. Zij zijn aanwezig van van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Tjerk Hornbach

Welkom op de community! Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd op je bericht!
In de mail wordt aangegeven dat de tarieven hetzelfde blijven als nu. Echter omdat je friends and family hebt, durf ik niet te zeggen of dit erna ook door loopt.

Het beste kun je hiervoor bellen met mijn collega's van de afdeling migratie. Zij regelen het omzetten van de abonnementen. Mijn collega's zijn bereikbaar via 0800-0200976. Zij zijn aanwezig van van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur
Tjerk Hornbach
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,

Bedankt voor je reactie. Ik heb uw collega's van de migratie afdeling gesproken en zij hebben mij goed geholpen. De kosten blijven hetzelfde, ook na het verloop van mijn contract. Ik heb hier per email een bevestiging van gekregen.

Groeten Tjerk
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah dat is fijn om te horen Tjerk! Top dat het geregeld is!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic