Bananasplit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bel afspraak niet na gekomen

twee uur geleden hadden jullie aan de telefoon verteld dat jullie ons een uur geleden zouden terug bellen waneer gaan jullie bellen ?!?
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Bananasplit
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik snap dat je je vraagt hier plaatst maar dit is een klanten helpt klanten Community en ik, of andere klanten kunnen je hier niet mee helpen. Een moderator ziet dit te laat en kan je daar ook nu niet mee helpen. Mocht je sneller contact willen dan kan je het beste bellen met de klantenservice van Vodafone of chatten via de My Vodafone chat (als je deze al hebt). Anders adviseer ik je via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen en die kunnen je wel helpen.

Zou het graag doen maar werk niet bij Vodafone dus wil je vandaag nog contact, probeer bovenstaande. Ben het wel met je eens dat het niet netjes is dat ze hun afspraak niet nakomen! Hoop dat je ze vanavond nog spreekt en dat ze je kunnen helpen. Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hopelijk heb je inmiddels wel contact gehad? Via de community kunnen we je hier helaas niet mee helpen. Het topic wordt binnenkort gesloten. Zie ook de huisregels op https://forum.vodafone.nl/tips-tricks-67/de-huisregels-van-het-forum-242069. Daarin staat beschreven met wat voor zaken we je via de community kunnen helpen. Mocht je in de toekomst nog zaken hebben die daaronder vallen, kom dan gerust terug.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic