RienvanDijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bericht over verdubbeling van je data.

Ik heb ongeveer 1 week geleden een berichtje gehad over verdubbeling van mijn data Vodafoon.
Dit vanwege het feit dat er bij nieuwe abonnees aanbiedingen worden gegeven en bij langere abonnees niets extra's krijgen.
Ik heb die mail gehad, maar mijn vrouw, die net zo lang abonnee is, heeft die niet gehad!
Hoe komt dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De mail over de verdubbeling van data wordt verstuurd in batches en per abonnement soort. Hierdoor kan het voorkomen dat jij wel al de mail hebt gehad en je vrouw niet.
Om de zoveel tijd worden onze abonnementen aangepast etc. Waardoor dit soort e-mails verstuurd worden.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RienvanDijk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor deze vraag kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je kijken of je partner ook in aanmerking komt. Via de community is het niet mogelijk om hier naar te kijken
ivm privacy.

Eventueel kan je ook een privé bericht sturen naar Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen ook voor je kijken of je partner aan deze actie mee kan doen.

Succes en ik hoop dat deze ook gebruik kan maken.
Laat nog even weten of het is gelukt of niet.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De mail over de verdubbeling van data wordt verstuurd in batches en per abonnement soort. Hierdoor kan het voorkomen dat jij wel al de mail hebt gehad en je vrouw niet.
Om de zoveel tijd worden onze abonnementen aangepast etc. Waardoor dit soort e-mails verstuurd worden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic