Geertje777

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bestelling / levering

Heb een nieuw abonnement + toestel bij jullie besteld op 31-10. Toestel is gewoon op voorraad en de bestelling ligt gereed voor verzending , maar de status blijft sindsdien onveranderd.

Een paar keer contact met vodafone gehad maar krijg geen duidelijk antwoord. 

De bestellingstatus blijft onveranderd sinds 31-10. Het schijnt moeilijk te zijn om klanten te informeren dat er problemen zijn.

Waarom worden dergelijke storingen niet vermeld op jullie site ?? Alleen als je belt krijg je een vermelding over een vertraging en daarna blijft je in de wacht staan…….bij het chatten krijg je alleen maar excuses en dat het binnen 48 uur opgelost wordt….maar na meer dan een week geen verandering….

 

13 Reacties 13
SemG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Heb precies hetzelfde.

En elke keer belooft Vodafone dat het direct wordt opgepakt. 

Ik geef ze tot maandag de tijd en anders annuleer ik de hele bende.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi,
Uiteraard heel erg vervelend. Als je iets koopt, en het is op voorraad, dan verwacht je deze ook direct te ontvangen. Zeker als je abonnement is goedgekeurd. Lastig om te zeggen waar dit aan ligt, ik ben geen medewerker. 

Hou zelf je 14 dagen verwerk tijd in de gaten. Mocht je er dan nog vanaf willen, dan kan dit in deze tijd. Uiteraard hoop ik dat ze het wel sneller opsturen en jullie niet lang meer hoeven te wachten. 
 

Ondankt dat, toch een fijn weekend gewenst. 

marcelvst

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Had het zelfde probleem. Kreeg Zaterdag een mail dat ze de bestelling helaas hebben moeten annuleren. Stond niet bij vermeld hoe en waarom. Maar dat je wel gewoon een nieuwe bestelling kunt plaatsen.........denk er nog even over.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Wat vervelend om te horen dat het voor jullie allemaal niet soepel verloopt. Onze excuses hiervoor! Betreft het in alle gevallen een bestelling van een iPhone? Of zijn er ook andere toestellen besteld? 

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Sharon wrote:

Wat vervelend om te horen dat het voor jullie allemaal niet soepel verloopt. Onze excuses hiervoor! Betreft het in alle gevallen een bestelling van een iPhone? Of zijn er ook andere toestellen besteld? 

idd bij mij een iphone 7 welke gewoon bij vodafone op voorraad is

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

zij zeggen dat er een probleem met het ”systeem” is

lees ik elder dat het 3 maanden geleden ook al zo was

….

marcelvst

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij was het een Samsung. En heb zondag opnieuw besteld en die is inmiddels onderweg.

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

antwoord vodafone is ;

“het toestel blijft vasthangen in het systeem. Deze is 5-11 op de issuelijst gezet. Het kan 5 tot 10 werkdagen duren voordat het wordt opgepakt “

Ik hoef mij geen zorgen te maken over die 14 dagen bedenktijd , aldus vodafone….

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de terugkoppeling @marcelvst en @Geertje777.
Helaas is het nu afwachten. Hopelijk heb je het toestel snel in huis!
 

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Vandaag voor elkaar gekregen dat de bestelling is gecanceld. De order is opnieuw geplaatst en het lijkt nu goed te gaan. Is zo jammer dat je daarvoor zo lang moet wachten met alle frustraties van dien. Dit had Vodafone gelijk moeten doen in de eerste week van mijn bestelling….zij gaven zelf toe dat er iets mis was, maar er gebeurde niks al die tijd

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen dat het gelukt is @Geertje777 en dankjewel voor je feedback. Ik zal dit vanuit hier ook intern aankaarten. 

Geertje777
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dit soort problemen kun je klanten gewoonweg niet aandoen, uiteindelijk moeten jullie zo snel mogelijk een oplossing bieden, en de oplossing was heel eenvoudig..........

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Geertje777! Ik heb je feedback intern aangekaart.
Ik zal het topic sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic