LesleyOP

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalen voor SMS?

In mijn abbonement staat dat ik niet hoef te betalen voor SMS binnen de EU. Echter wordt dit wel berekend?

Heeft iemand daar een antwoord op?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi LesleyOP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet welk abonnement je hebt maar ik ga er vanuit dat het een Red Abonnement is.
Daarin staat in de tarieven voorwaarden: SMS in NL/EU wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 tekens. SMS van NL naar EU is niet inbegrepen in de bundel.

Dit bericht zegt mij dat je in NL/EU geen kosten hebt maar als je vanuit NL naar iemand binnen de EU een sms stuurt dat je hier dan wel voor moet betalen. Naar een Nederlands nummer is gratis en naar een EU nummer kost je gewoon geld.

Red abonnement: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/actueel/tarievenoverzicht_vodafone_red.pdf
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi LesleyOP
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet welk abonnement je hebt maar ik ga er vanuit dat het een Red Abonnement is.
Daarin staat in de tarieven voorwaarden: SMS in NL/EU wordt afgerekend per bericht van maximaal 160 tekens. SMS van NL naar EU is niet inbegrepen in de bundel.

Dit bericht zegt mij dat je in NL/EU geen kosten hebt maar als je vanuit NL naar iemand binnen de EU een sms stuurt dat je hier dan wel voor moet betalen. Naar een Nederlands nummer is gratis en naar een EU nummer kost je gewoon geld.

Red abonnement: https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/actueel/tarievenoverzicht_vodafone_red.pdf
Hopende dat ik je hiermee heb kunnen informeren 😉
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
@LesleyOP,
Was dit verder zo duidelijk?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic