Flipflip

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox dubbel in rekening gebracht

Ik heb opeens een hoge rekening. Blox over augustus zijn dubbel in rekening gebracht. Nadat ik heb gechat, werd het gecorrigeerd. Ik krijg 22,50 euro terug. Hoop ik. Want dat moet nog blijken.
Op 22/9 wordt er eerst teveel bij me in rekening gebracht. Op de volgende rekening wordt er (hopelijk) 22,50 euro gecrediteerd.
Heel omslachtig. En ik moet het maar in de gaten houden.
Goed bezig, Vodafone!
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Flipflip
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp dat je hier je verhaal kwijt wil maar Vodafone heeft dit nu toch goed met je afgesproken. Uiteraard is het vervelend dat ze het wel eerst in rekening brengen, maar dat is vervelend genoeg niet terug te draaien. Daarom spreken ze met je af om dit volgende maand terug te storten.

Zou het zelf in je agenda zetten en je kunt er wel vanuit gaan dat dit allemaal goed komt. Volgende maand dan horen we graag van je hoe blij je bent ??
Flipflip
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is wel duidelijk dat je bij Vodafone werkt, als je eindigt met 'Volgende maand dan horen we graag van je hoe blij je bent'.

Een forum is volgens mij bedoelt om ervaringen uit te wisselen.

Ik ben klaar met dit forum.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Flipflip

Natuurlijk is deze Community ook om ervaringen te delen maar je schreef je topic zo vragende en of je er wel zeker van kunt zijn of Vodafone zich dan aan hun woord zal houden, dat ik daarop een antwoord gaf dat je daar echt wel van op aan kunt. Aangezien het nog een maand duurt voor je het geld terug gestort krijgt, wat ik uit je bericht begrijp, kan het zijn dat deze topic dan alweer in het vergeet bankje (onderaan de lijst staat, zo moet je dat zien want er komen steeds meer berichten bij) is gekomen en dat zou jammer zijn. Dan is het dus extra jammer als je hier, voor mij zo overgekomen, twijfel berichtje ziet en vervolgens niets meer over terug krijgt te lezen. Dus een terugkoppeling is leuk voor alle lezers!

Net één dag op de Community en er nu al klaar mee, dat heb je snel gedaan. Dan weet je dus ook nog niet hoe het hier werkt en jammer dat je dan al een oordeel hebt over de Community. Hier zijn we namelijk als klanten onder elkaar en dus 1 grote familie (vrienden club of leuke mensen groep, geef het maar een naam), die elkaar helpen met vragen en als het nodig is proberen ook iets op te lossen. En ik ben er nu eenmaal eentje van die wat meer tijd erin steekt en mensen graag wil helpen met mijn ervaringen. Veel mensen lezen je bericht, daarom zei ik: dan horen we graag van je ......

Dus met WE bedoel ik de mensen die hier op de Community je bericht hebben gelezen en denken: Zou Vodafone het nu goed hebben gedaan of niet. Zou deze persoon nu wel of niet terecht gedacht hebben dat het misschien niet goed gaat. Maar ja, als je geen betrokkenheid wilt, ook goed hoor, dan vragen we er toch niet om.

En als je nu echt niet weet wie ik ben, kom dan aub niet aan dat ik bij Vodafone werk. Totale onzin en nutteloos om te schrijven, want het is niet zo. Prima als jij het wilt denken, je doet maar. Ik, zal maar met IK eindigen, wens je nog een hele fijne dag en alvast een goed weekend.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Flipflip

Een correctie op een rekening gebeurt altijd achteraf. Via My Vodafone kun je vervolgens zien of en hoe dit opgelost is. Kunnen we je inhoudelijk via de Community nog ergens mee van dienst zijn? Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic