NellekeS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Contract overdragen

Hallo 10 dagen geleden contract overdracht aangevraagd om daarna Abo om te kunnen zetten naar Red Together. Inmiddels nog steeds niets gehoord of ontvangen om dit af te ronden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NellekeS
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je nog niets hebt vernomen van Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten Community en daarom kan ik op dit moment niets anders doen dan je door te verwijzen naar de klantenservice van Vodafone(0800-0094 - maandag tot en met vrijdag 08:00-20:00 en zaterdag 08:00-18:00 - status order ma-vr 08:00-20:00 zaterdag 08:00-18:00). Die kunnen je helpen met deze vraag en inzien waar de aanvraag op dit moment is om af te ronden.

Mocht je dit niet handig vinden dan zou je ook nog een Twitter en/of Facebook privé berichtje kunnen sturen.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi NellekeS
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend dat je nog niets hebt vernomen van Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten Community en daarom kan ik op dit moment niets anders doen dan je door te verwijzen naar de klantenservice van Vodafone(0800-0094 - maandag tot en met vrijdag 08:00-20:00 en zaterdag 08:00-18:00 - status order ma-vr 08:00-20:00 zaterdag 08:00-18:00). Die kunnen je helpen met deze vraag en inzien waar de aanvraag op dit moment is om af te ronden.

Mocht je dit niet handig vinden dan zou je ook nog een Twitter en/of Facebook privé berichtje kunnen sturen.

Succes in ieder geval!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's over het omzetten NellekeS
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic