kravtsevicho

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Controleer het telefoonnummer

ik had een telefoonnummer *nummer verwijderd wegens privacy*, ik ben in Rusland nu. De sim-kaart niet kunt netwerk vinden. Kan U alstublieft controleren dat ik kan nog steeds gebruik maken van dit nummer? Bedankt

*moderator edit: topic verplaatst naar board Buitenland
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi kravtsevicho ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Omdat die een klanten helpt klanten Community is kan ik als klant niet voor je kijken wat er aan de hand is. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0094 /1201 algemene klantenservice - en vanuit het buitenland is dit nummer +31 654 500 100). ma t/m vrij - maandag tot en met vrijdag 08:00-20:00 - zaterdag: 08:00-18:00

Deze mensen kunnen je vertellen of je nummer nog in gebruik is.

Je kan eventueel ook onder via My Vodafone kijken bij Producten, daar kan je zien of je contract nog loopt. Maar als je het helemaal zeker wilt weten, bellen gaat denk ik iets makkelijker (mocht je ook je My Vodafone niet in kunnen).

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi kravtsevicho ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Omdat die een klanten helpt klanten Community is kan ik als klant niet voor je kijken wat er aan de hand is. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0094 /1201 algemene klantenservice - en vanuit het buitenland is dit nummer +31 654 500 100). ma t/m vrij - maandag tot en met vrijdag 08:00-20:00 - zaterdag: 08:00-18:00

Deze mensen kunnen je vertellen of je nummer nog in gebruik is.

Je kan eventueel ook onder via My Vodafone kijken bij Producten, daar kan je zien of je contract nog loopt. Maar als je het helemaal zeker wilt weten, bellen gaat denk ik iets makkelijker (mocht je ook je My Vodafone niet in kunnen).
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer op topic, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic