ggonggrijp

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Eerder gecancelled en vervallen contract en klantnummer uit My Vodafone app verwijderen

Ik ben nieuw bij Vodafone. Een eind april gedane bestelling ging niet door en is in overleg door Vodafone gecancelled , omdat de ingangsdatum niet op de gewenste datum kon plaatsvinden. Deze bestelling is gekoppeld aan klantnummer *moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd*.
In mei heb ik opnieuw een contract afgesloten, dat inmiddels is ingegaan. Dit abonnement is gekoppeld aan weer een nieuw klantnummer *moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd*. Mijn mobiele nummer is *moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd*.
Ik heb dus nu 2 klantnummers, waarvan er eentje (*moderator edit: persoonlijke gegevens verwijderd*) niet actief is en ook nooit actief zal worden.
Bij de betreffende account/klantnummer staat aangegeven: "Deze gegevens zijn niet meer in gebruik."
Kan Vodafone het oude, niet geldige klantnummer verwijderen, zodat ik dit niet meer zie in de app?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ggonggrijp ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je melden dat dit een open Community is en door iedereen is te lezen. Het is daarom ook niet handig om al je gegevens hier online te plaatsen en het is ook tegen de huisregels. Ik heb een melding geplaatst en hoop dat ze je gegevens zo snel mogelijk aanpassen hier op de Community.

Dan antwoord op je vraag, ik heb het zelfde en heb wel 3 verschillende klantnummers op mijn naam en ze staan ook alle 3 in My Vodafone. Het beste is om dit aan te geven via My Vodafone. Daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Maar het is niet ernstig of zo, als je inlogt met je My Vodafone app dan vraagt die opeens of je alleen met het juiste nummer wil inloggen en dan zeg je JA en je ziet die andere niet meer. Waarschijnlijk zie jij nu het oude nummer... Klik links bovenin beeld op het icoontje en dan kan je weer van nummer wisselen, tenminste, dat is in mijn geval en zo zie ik die oude nummers niet meer en kan ik netjes inloggen in de nieuwe. Probeer maar eens en anders toch maar even contact opnemen met de klantenservice.

Succes en laat weten hoe het is afgelopen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ggonggrijp ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je melden dat dit een open Community is en door iedereen is te lezen. Het is daarom ook niet handig om al je gegevens hier online te plaatsen en het is ook tegen de huisregels. Ik heb een melding geplaatst en hoop dat ze je gegevens zo snel mogelijk aanpassen hier op de Community.

Dan antwoord op je vraag, ik heb het zelfde en heb wel 3 verschillende klantnummers op mijn naam en ze staan ook alle 3 in My Vodafone. Het beste is om dit aan te geven via My Vodafone. Daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Maar het is niet ernstig of zo, als je inlogt met je My Vodafone app dan vraagt die opeens of je alleen met het juiste nummer wil inloggen en dan zeg je JA en je ziet die andere niet meer. Waarschijnlijk zie jij nu het oude nummer... Klik links bovenin beeld op het icoontje en dan kan je weer van nummer wisselen, tenminste, dat is in mijn geval en zo zie ik die oude nummers niet meer en kan ik netjes inloggen in de nieuwe. Probeer maar eens en anders toch maar even contact opnemen met de klantenservice.

Succes en laat weten hoe het is afgelopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Energieboy wrote:
Hoi ggonggrijp ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als eerst wil ik je melden dat dit een open Community is en door iedereen is te lezen. Het is daarom ook niet handig om al je gegevens hier online te plaatsen en het is ook tegen de huisregels. Ik heb een melding geplaatst en hoop dat ze je gegevens zo snel mogelijk aanpassen hier op de Community.

Dan antwoord op je vraag, ik heb het zelfde en heb wel 3 verschillende klantnummers op mijn naam en ze staan ook alle 3 in My Vodafone. Het beste is om dit aan te geven via My Vodafone. Daar kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Maar het is niet ernstig of zo, als je inlogt met je My Vodafone app dan vraagt die opeens of je alleen met het juiste nummer wil inloggen en dan zeg je JA en je ziet die andere niet meer. Waarschijnlijk zie jij nu het oude nummer... Klik links bovenin beeld op het icoontje en dan kan je weer van nummer wisselen, tenminste, dat is in mijn geval en zo zie ik die oude nummers niet meer en kan ik netjes inloggen in de nieuwe. Probeer maar eens en anders toch maar even contact opnemen met de klantenservice.

Succes en laat weten hoe het is afgelopen.


Ik heb de persoonlijke gegevens inmiddels verwijderd. Bedankt voor de melding!
ggonggrijp
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy, dank voor je reactie. Ik had gisteravond ook al een waarschuwing van Vodafone en dacht mijn post te hebben verwijderd. De klantenservice gaat de overtollige account verwijderen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
ggonggrijp
Fijn om te horen dat Vodafone het gaat aanpakken en oplossen.
Mocht je tevreden zijn met mijn antwoord, geef deze dan aan als best antwoord.
Dit zodat andere klanten kunnen zien wat ze kunnen doen als het hun ook overkomt.

Bedankt en een fijn weekend.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic