HansD

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Extra 5Gb actie niet geactiveerd

Op 17 januari heb ik mijn abonnement verlengd, een paar dagen later kreeg ik een bericht dat ik elke maand 5 gb extra zou gaan ontvangen en dat de eerste 5 gb binnen 5 werkdagen zou worden geactiveerd. Echter zijn we nu 14 dagen verder en zit nog steeds te "wachten" op de extra data.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
HansD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Zat in de chat toen jij reageerde.
1 en ander is nu opgelost, helaas door problemen met het systeem kon de persoon waar ik mee sprak het niet gelijk doorvoeren. Echter zal ik een bericht krijgen als het is doorgevoerd.
Nog even geduld dus. 🙂
Maar dat zal wel goed komen. (Edit: de 5gb extra is inmiddels geactiveerd)
Dus wat mij betreft mag hier een slotje op.
Dank voor de reacties
Groet.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi HansD
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Voor dit soort vragen moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of anders een chat te starten met iemand van de klantenservice. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er aan de hand is.

Via de Community kan niemand voor je kijken omdat dit een klanten helpt klanten Community is en de moderatoren kunnen niet kijken vanwege privacy. Laat nog even weten hoe het is verlopen aub, bedankt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's en hebben zij je verder kunnen helpen HansD ?
HansD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik loop morgen even bij een vodafone winkel naar binnen.
Ik hou jullie op de hoogte.
HansD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Vandaag bij een vodafone winkel(Amsterdam) naar binnen gestapt. De beste man kon mij niet helpen omdat hij de actie niet kende. Terwijl ik hem het smsje heb laten lezen welke ik van Vodafone heb ontvangen over de 5 gb extra. Ik moest maandag maar terug komen dan zou ik moeten bellen zodat hij mee kon kijken(?)
Misschien ben ik ouderwets, maar het lijkt mij vanzelfsprekend dat je als werknemer/verkoper van Vodafone in een winkel staat, je donders goed moet weten wat de acties zijn en of zijn geweest. Zegt hij ook nog op een vragende toon: je hebt aan die 20 gb wel voldoende.
En weer verliet een ontevreden klant de winkel.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou ja, dat is wel heel erg vreemd. Hij zou toch op z'n minst moeten weten dat er bepaalde klanten een bericht hebben gekregen, of nog krijgen, met daarin de melding dat ze extra MB's krijgen. Het kan natuurlijk zijn dat alleen de online verkoop dit weet en niet in de winkel. Maar toch is het vreemd dat hij niet even voor je gaat bellen en navragen.

Probeer anders een chat te starten met iemand van de klantenservice, dan hoef je niet te bellen en kunnen die nog even voor je kijken. En wel erg brutaal dat hij zo'n antwoord geeft, bah. Wat je ook kan doen is een bericht sturen naar Vodafone via Facebook of Twitter. Dit zijn de mensen van webcare en misschien dat die voor je kunnen inzien.

Anders zou ik het ook niet weten eigenlijk.
HansD
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Zat in de chat toen jij reageerde.
1 en ander is nu opgelost, helaas door problemen met het systeem kon de persoon waar ik mee sprak het niet gelijk doorvoeren. Echter zal ik een bericht krijgen als het is doorgevoerd.
Nog even geduld dus. 🙂
Maar dat zal wel goed komen. (Edit: de 5gb extra is inmiddels geactiveerd)
Dus wat mij betreft mag hier een slotje op.
Dank voor de reacties
Groet.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Veel plezier in ieder geval en geniet ervan!
Fijn weekend ?
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
HansD wrote:
Zat in de chat toen jij reageerde.
1 en ander is nu opgelost, helaas door problemen met het systeem kon de persoon waar ik mee sprak het niet gelijk doorvoeren. Echter zal ik een bericht krijgen als het is doorgevoerd.
Nog even geduld dus. 🙂
Maar dat zal wel goed komen. (Edit: de 5gb extra is inmiddels geactiveerd)
Dus wat mij betreft mag hier een slotje op.
Dank voor de reacties
Groet.

Beste hansD

Het is helaas weer eens zo ver, dat het systeem van vodafone niet werkt en er het een en ander zit vast.
Je bent niet alleen in dit soort gevallen, vast zitten in het systeem gebeurt helaas nog al eens bij vodafone, ik hoop dat het in jouw geval snel wordt opgelost.
Gr..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
PredRob wrote:
Het is helaas weer eens zo ver, dat het systeem van vodafone niet werkt en er het een en ander zit vast.
Je bent niet alleen in dit soort gevallen, vast zitten in het systeem gebeurt helaas nog al eens bij vodafone, ik hoop dat het in jouw geval snel wordt opgelost.
Gr..

Even goed lezen, want de TS heeft in z’n bericht ook al geschreven dat het is opgelost. Er staat namelijk bij: (Edit: de 5gb extra is inmiddels geactiveerd)

Dus het is gelukkig opgelost! En van de TS mag de topic gesloten worden.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy wrote:

PredRob wrote:
Het is helaas weer eens zo ver, dat het systeem van vodafone niet werkt en er het een en ander zit vast.
Je bent niet alleen in dit soort gevallen, vast zitten in het systeem gebeurt helaas nog al eens bij vodafone, ik hoop dat het in jouw geval snel wordt opgelost.
Gr..
Even goed lezen, want de TS heeft in z’n bericht ook al geschreven dat het is opgelost. Er staat namelijk bij: (Edit: de 5gb extra is inmiddels geactiveerd)

Dus het is gelukkig opgelost! En van de TS mag de topic gesloten worden.

Jaja energie jongen dat heb ik gelezen maar het feit is dat die er wel in vast zat.. Gr
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
PredRob Dit heeft verder niks te maken met het vast zitten in het systeem.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic