mirjammm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra centen boven contract

Dag,

Hoe kan het dat ik een abonnement heb van 17euro, met 6 korting dus maandelijks 11 euro  ibcl btw en dat ik altijd 11,16 moet betalen en sinds 2 maanden 11,34 terwijl ik niet buiten mijn bundel ben gegaan en de kosten van die paar centen nergens kan vinden en staandaard hetzelfde is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @mirjammm 

 

Welkom op de community! Goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik leg je graag uit waardoor dit komt.

Vodafone past de op 1 oktober 2019 vastgestelde indexatie toe op jouw abonnement. Dit betekent dat je maandbedrag vanaf volgende maand met maximaal 1.7% wordt verhoogd. Dit percentage is vastgesteld door het CBS.

Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen.

Het gemiddelde inflatiepercentage over 2018 is 1,7%%.

Op de rekening van de maand september is dit aangegeven dat dit vanaf 1 oktober 2019 toegepast wordt op jouw abonnement. Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere en zakelijke abonnementen vanaf 1 oktober 2019 met maximaal 1,7%.

In de Algemene Voorwaarden van je abonnement staat in artikel 9 'Tarieven' dat we de tarieven 1 keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS. Meer informatie vind je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml en www.vodafone.nl/act/c/Inflatiecorrectie2019

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @mirjammm 

 

Welkom op de community! Goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik leg je graag uit waardoor dit komt.

Vodafone past de op 1 oktober 2019 vastgestelde indexatie toe op jouw abonnement. Dit betekent dat je maandbedrag vanaf volgende maand met maximaal 1.7% wordt verhoogd. Dit percentage is vastgesteld door het CBS.

Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) stelt elk jaar vast met welk percentage de prijzen in Nederland gemiddeld zijn gestegen.

Het gemiddelde inflatiepercentage over 2018 is 1,7%%.

Op de rekening van de maand september is dit aangegeven dat dit vanaf 1 oktober 2019 toegepast wordt op jouw abonnement. Omdat ook onze kosten zijn gestegen, verhogen we de maandelijkse abonnementskosten van onze particuliere en zakelijke abonnementen vanaf 1 oktober 2019 met maximaal 1,7%.

In de Algemene Voorwaarden van je abonnement staat in artikel 9 'Tarieven' dat we de tarieven 1 keer per jaar op 1 oktober mogen aanpassen aan de hand van de consumentenprijsindex van het CBS. Meer informatie vind je hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/inflatiecorrectie.shtml en www.vodafone.nl/act/c/Inflatiecorrectie2019

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @mirjammm ?

mirjammm
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helemaal duidelijk. Bedankt! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic