Ger2019

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben nieuwe klant heb de factuur gekregen niks mis mee. Echter wordt er nog een bedrag afgeschreven waar ik geen factuur heb ontvangen.. hoe zit dat.?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kunnen we via de Community even met je meekijken@Ger2019 ? Bekijk ook eens deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml over onduidelijke bedragen die geïncasseerd worden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi@Ger2019 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Daar kunnen we als klanten onder elkaar hier niet mee helpen. Je kan wel wachten op een medewerker van Vodafone maar je kan ook, als je vandaag nog antwoord wilt, beter even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten

Die mensen kunnen je facturen bekijken en je helpen met antwoord. Weet wel dat je eerste factuur altijd anders loopt dan de volgende facturen. Uitleg hier over: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml

 

 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice of kunnen we via de Community even met je meekijken@Ger2019 ? Bekijk ook eens deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml over onduidelijke bedragen die geïncasseerd worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht er geen reactie komen @Ger2019, dan zal het topic gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic