lena

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foute bestelling

Ik heb verlengd omdat mijn huidige toestel defect is maar hebt verkeerde toestel ontvangen. Ik diend bereikbaar te zijn en zou graag verkeerde toestel naar de winkel brengen en daar omruilen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi lena
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is niet mogelijk om het verkeerde toestel naar een Vodafone winkel te brengen en om te ruilen (mits deze in de winkel gekocht is en niet online). Je dient direct contact op te nemen met Vodafone om het toestel terug te laten sturen en het contract te ontbinden. Daarna kan je weer een nieuw contract afsluiten en het juiste toestel laten toezenden.

Bel Vodafone op 0800-0200043, samen met Vodafone controleren ze de gegevens die je hebt ingevuld op het retourformulier (die zit namelijk bijgesloten bij je bestelling, geen retourformulier gehad, klik dan hier). Stuur het pakket daarna aangetekend naar Vodafone via PostNL (dit kost ongeveer 8,00 euro) óf geef het af in een Vodafone winkel.

Let op de kleine lettertjes:

  • Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
  • Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
  • Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt.
  • Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.

Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of ander door een chat te starten.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi lena
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het is niet mogelijk om het verkeerde toestel naar een Vodafone winkel te brengen en om te ruilen (mits deze in de winkel gekocht is en niet online). Je dient direct contact op te nemen met Vodafone om het toestel terug te laten sturen en het contract te ontbinden. Daarna kan je weer een nieuw contract afsluiten en het juiste toestel laten toezenden.

Bel Vodafone op 0800-0200043, samen met Vodafone controleren ze de gegevens die je hebt ingevuld op het retourformulier (die zit namelijk bijgesloten bij je bestelling, geen retourformulier gehad, klik dan hier). Stuur het pakket daarna aangetekend naar Vodafone via PostNL (dit kost ongeveer 8,00 euro) óf geef het af in een Vodafone winkel.

Let op de kleine lettertjes:

  • Beschadigde of incomplete artikelen kun je niet terugsturen
  • Als je met creditcard betaald hebt, kan je bank er langer over doen om het bedrag weer terug te boeken
  • Bij een remboursbetaling nemen we snel contact met je op voor je IBAN. Daardoor kan het wel iets langer duren voordat je het bedrag weer terug hebt.
  • Heb je binnen de zichttermijn van 14 dagen je bestelling al gebruikt? Dan kunnen we daar kosten voor berekenen.

Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door ze te bellen of ander door een chat te starten.
lena
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Sorry hoor zonder lelijk te doen maar hoe is mijn probleem door jou uitleg opgelost die door Vodafone is veroorzaakt. Dit is wat ik bedoel er wordt veel gezegd maar er gebeurt niks voor de klant. Ik heb mijn tel hard nodig en nou moet ik wachten door iets die niet mijn schuld is. Ik vroeg om een oplossing maar blijkbaar wil Vodafone iemand die tevreden klant was verliezen.
lena
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het toestel naar een Vodafone winkel gebracht het is zichtbaar in jullie systemen maar nog mag ik wachten tot het toestel terug is. Kan jij me vertellen wat dat voor service is. Ik heb voor iets gekozen en het fout is door Vodafone gemaakt waardoor ik zeker 2 weken kan wachten .
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi lena ,

Als ik het goed begrijp is je vorige toestel helaas defect en heb je een nieuwe telefoon aangeschaft maar, heb je de verkeerde ontvangen?

Natuurlijk vervelend en het kan weleens mis gaan, fouten kan men eenmaal maken als mens. Je kunt uiteraard zoals Energieboy aangaf even contact opnemen met de klantenservice. Maar heb je het toestel online besteld, dan kan je het toestel niet via de winkel omruilen. Hopelijk heb je snel een nieuw toestel in huis!

Fijn weekend.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ik weet niet wat er mis is gegaan tijdens de bestelling. Is er een verkeerde toestel aangevinkt of heeft het systeem van Vodafone gefaald, ik weet het niet en kan je daar ook geen antwoord op geven. Maar ik ben het wel met je eens dat als er een fout is gemaakt, dat het sneller en klantvriendelijker zou zijn als je naar een Vodafone winkel kunt gaan om deze om te ruilen. Zeker als er al meer keren is aangegeven dat ze de bestelling hebben aangepast.

Ik ben geen Vodafone medewerker en kan natuurlijk ook niet kijken wat er aan de hand is of wat er mis is gegaan en waarom de klantenservice je iets anders heeft laten weten dan wat er nu opgestuurd is. Zit er zelf een beetje tussen en begrijp jou verhaal maar snap ook dat Vodafone geen wisselingen tussen winkel en online verkoopt wil hebben.

Was het dan nu niet een idee geweest om gelijk in de winkel van Vodafone een nieuw contract af te sluiten met het juiste toestel? Of mag dit dan weer niet omdat je een toestel hebt laten terug sturen? (zoveel ben ik ook niet op de hoogte binnen Vodafone maar vroeg me dit nu wel even af omdat je nu 2 weken zonder zit).

Hoe dan ook, ik geef je gelijk, het had allemaal iets anders kunnen gaan en het is gewoon super vervelend maar ik kan je jammer genoeg niet helpen.
lena
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat kan niet omdat ik een verlengingsaanbod hebt gehad die de winkel me niet geeft. Kijk ben geen zeikerd en bel nooit met de klantenservice maar dit vindt ik onacceptabel ik als klant wordt met de fouten opgezadeld. In zo,n een geval moet Vodafone niet kletsen en met onzin komen over regels maar karakter tonen en het oplossen en ik weet dat er fouten gemaakt kunnen worden maar fout op fout verkeerde info en de houding van i,dont care doet voor mij de deur dicht.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Je hebt gelijk en ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen.
Wil je toch graag nog een fijn weekend wensen, dat mag vast wel 🙂
lena
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoop ik voor ze anders is het??‍♀️ auwf wiedersehen. Tuurlijkkkkk mag jij dat bent niet boos op jou hoor als het zo overgekomen is mijn welgemeende excuses zag dit alleen niet aankomen juist omdat ik altijd professioneel gedrag van Vodafone gewend bent. Voor jou ook een fijn weekend?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Haha... nee, maar ben wel voorzichtig als iemand teleurgesteld is om dan toch een fijn weekend te wensen. Niet iedereen kan dit waarderen en bedoel het goed. Zoals ik elke keer uitleg dat ik niet bij Vodafone werk en er, jammer genoeg, ook niets mee kan doen. Maar help wel zoveel waar mogelijk is. Je bent zeker niet boos overgekomen naar mij 🙂

Laten we hopen dat ze het snel oplossen en ik hoop dat je dan blijft :wink:
Fijn weekend en laat nog weten hoe het is afgelopen, als je dat nog wilt delen met mij en alle andere klanten hier op de community.
lena
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja ik snap jou wel in zo,n situatie kunnen mensen uit een emotie reageren zonder dat het jou persoonlijk betreft. Ja ik had het eerst ook niet door ? lezen in een emotie is ook niks??. Gelukkig maar. Dat laat ik van Vodafone afhangen aan mij zal het niet liggen. Dat doe ik zeker als je kan melden wat fout gaat kan je ook melden als het is opgelost.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen nog eens een status update voor ons @Iena?
lena
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Sharon,

Nee er is geen nieuwe update. Is nou afwachten tot het toestel terug is in het distributiecentrum.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Meestal duurt een reparatie 5 tot 10 werkdagen. Laat je weten of je het toestel terug hebt en het weer werkt @Lena
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic