yolandayolanda

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutieve BKR registratie

In december 2018 heb ik een telefoon gekocht bij Vodafone met abonnement. In eerste instantie wilde ik het toestel ook maandelijks aflossen, maar bij nader inzien wilde ik dit niet ivm BKR registratie. Toen hebben ze een nieuw contract opgesteld en de oude niet meer doorgezet. Ik vroeg nog expliciet of dit in orde was en ze verzekerde mij dat dit het geval was. 

Nu sta ik dus wel BKR geregistreerd en dit komt aan het licht nu ik een hypotheek wil aanvragen. Aangezien wij de zaken op korte termijn willen regelen, verzoek ik u om deze foutieve registratie zo spoedig mogelijk te verwijderen uit de BKR registratie, aangezien het anders enorme gevolgen kan hebben voor mijn hypotheek aanvraag. Aangezien het een fout is van Vodafone, verwacht ik dan ook dat jullie dit met spoed oppakken. De afdeling die hierover gaat bij Vodafone is niet telefonisch te bereiken, maar alleen per e-mail. Ik heb zojuist al een e-mail gestuurd naar de afdeling. De klantenservice gaf aan dat hier een gemiddelde reactietijd is van 5 werkdagen. Ik vind dit absurd, vooral omdat het de fout is van Vodafone. Ik vind deze gang van zaken echt onacceptabel.

Graag een spoedig oplossing!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @yolandayolanda 
Oei, dat is wel heel vervelend. Als Vodafone je heeft toegezegd dat niet te hebben geregistreerd en dat het uiteindelijk toch is gebeurd. Uiteraard had dit niet mogen gebeuren en zal Vodafone dit voor je moeten uitzoeken en oplossen. Dit is een klanten helpen klanten community en het is voor ons, klanten onder elkaar, niet mogelijk om je daarmee te helpen.

Voor dit soort klachten kan je het best een klacht indienen via het online formulier of je zou moeten wachten op een Vodafone Community medewerker. Maar ik weet niet wanneer deze weer online zijn om je daarmee te helpen en of ze dit überhaupt kunnen doen. Dit heb je inmiddels al gedaan, daarom is wachten nu alleen de volgende stap, zoals ze al hebben laten weten bij de klantenservice. 

Op de website van Vodafone BKR staat het volgende:
Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en goede producten aan te bieden. Toch kun je ergens niet tevreden over zijn. Geef dat dan aan ons door via vodafone.nl/klacht. We zijn aangesloten bij het Kifid.

Heb dit hier verder nog niet eerder gehad dat mensen onterecht zijn ingeschreven bij het BKR via Vodafone. Natuurlijk erg vervelend zoals het nu verloopt maar ik denk dat dit wel de juiste stap is geweest en dat wachten nu alleen de oplossing is. Begrijp je frustratie maar al te doen hoor!

Als je antwoord hebt, laat het nog even weten. Je helpt er andere gebruikers ook weer mee.
Succes in ieder geval.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11824Posts
  • 3475Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @yolandayolanda 
Oei, dat is wel heel vervelend. Als Vodafone je heeft toegezegd dat niet te hebben geregistreerd en dat het uiteindelijk toch is gebeurd. Uiteraard had dit niet mogen gebeuren en zal Vodafone dit voor je moeten uitzoeken en oplossen. Dit is een klanten helpen klanten community en het is voor ons, klanten onder elkaar, niet mogelijk om je daarmee te helpen.

Voor dit soort klachten kan je het best een klacht indienen via het online formulier of je zou moeten wachten op een Vodafone Community medewerker. Maar ik weet niet wanneer deze weer online zijn om je daarmee te helpen en of ze dit überhaupt kunnen doen. Dit heb je inmiddels al gedaan, daarom is wachten nu alleen de volgende stap, zoals ze al hebben laten weten bij de klantenservice. 

Op de website van Vodafone BKR staat het volgende:
Wij doen ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en goede producten aan te bieden. Toch kun je ergens niet tevreden over zijn. Geef dat dan aan ons door via vodafone.nl/klacht. We zijn aangesloten bij het Kifid.

Heb dit hier verder nog niet eerder gehad dat mensen onterecht zijn ingeschreven bij het BKR via Vodafone. Natuurlijk erg vervelend zoals het nu verloopt maar ik denk dat dit wel de juiste stap is geweest en dat wachten nu alleen de oplossing is. Begrijp je frustratie maar al te doen hoor!

Als je antwoord hebt, laat het nog even weten. Je helpt er andere gebruikers ook weer mee.
Succes in ieder geval.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

In dit geval raad ik inderdaad aan om een reactie af te wachten van de bovenstaande afdeling @yolandayolanda. We horen graag van je zodra je een antwoord hebt gekregen. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Heb je nog een update voor ons @yolandayolanda ? Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten. 

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes
Sharon wrote:

Topic gesloten. 


Nee hoor

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

@Arnold1310   oops! Nu wel… 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic