RonaldPPC

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen communicatie bij lange levertijden

Heb ik mijn abonnement verlengd met een Apple XR, heb ik na 10 dagen nog niets gehoord over de lange levertijd, en na 5 dagen even een berichtje zou op zijn minst wel zo netjes zijnen zoals Vodafone aangeeft.
Helaas, 2 keer gebeld, maar men kan niets zeggen (en oh ja mijn Nieuwe bundle is nog niet actief…. misschien moet ik maar overstappen naar wat anders…. en de doorverbinding naar de klachtenafdeling werd gewoon verbroken…..
Blijkbaar ben ik maar een onbenullig klantje….
8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi RonaldPPC
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hmm, dat is niet echt heel erg vriendelijk van de klantenservice van Vodafone. Misschien kan je beter eens een privé berichtje sturen via Facebook of Twitter. Misschien kunnen deze mensen voor je kijken wat er nu aan de hand is.

Je kan ook even wachten op Sharon, die is werkzaam bij Vodafone maar is niet altijd online. Misschien dat ze nog voor je kan kijken wat er aan de hand is. Ik kan je niet helpen omdat dit een klanten helpen klanten community is en wij als klanten kunnen niet in het systeem kijken (gelukkig maar). Succes in ieder geval en ik hoop dat Vodafone je toch kan informeren wat er nu aan de hand is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi RonaldPPC,

Excuses voor deze gang van zaken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wat betreft jouw bestelling: kun je ons laten weten welke kleur, model en hoeveel geheugen je besteld hebt? Dan kan Serkan wellicht het één en ander voor je nakijken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
RonaldPPC als we geen reactie meer van jou ontvangen, wordt dit topic op korte termijn gesloten.
RonaldPPC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi het gaat om een apple xr met 256 gb kleur zwart
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Serkan check jij even? 🙂
RonaldPPC
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
helaas nog geen rectie van Serkan...…..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Serkan kun je eens naar de bestelling van RonaldPPC kijken?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

@Serkan heeft een privébericht gestuurd. Het issue zal daarom via die weg verder opgepakt worden @RonaldPPC. Ik sluit daarom bij deze het topic 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic