benjami

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is het geld nog niet terug gestort?

Ben nu al 3 maanden bezig om mijn geld terug te krijgen € 269,69,-.
Ik wil echt serieus per direct mijn geld terug.
Had abonnement afgesloten 26-03-2018 en binnen 2 weken het toestel weer netjes retour gestuurd volgens de regeltjes, dit kon zonder opgave reden waarom.
Heb zelfs een creditnota ontvangen van het bedrag maar daarna bleef het stil.
Meerdere malen gebeld, gemaild, via social media maar tot op heden heb ik nog steeds niet ontvangen.
Dit zal andersom moeten zijn dan had ik allang een deurwaarder over de vloer gehad met extra boete. Ik denk dat ik dat ook maar eens moet.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi benjami ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend en begrijp dat je hier een reactie plaatst. Het is ook niet zo'n klein beetje en wat je zegt, als je het zelf had moeten betalen dan hadden ze al voor je deur gestaan. Overigens denk ik niet dat het onwil is namens Vodafone en dat er toch dingen langs elkaar heen lopen, waar jij de dupe van bent. Het vervelende is dat deze Community alleen is voor klanten die andere klanten helpen en dit soort dingen kunnen andere klanten niet voor je oplossen 😞 (al zou ik het graag voor je doen).

Het beste is om toch nog eens via de klantenservice van Vodafone of via Twitter en/of Facebook een privé bericht te sturen. Daarnaast heeft Vodafone nog een klachten pagina die je helpt mocht je niet tevreden zijn met Vodafone. Stuur je klacht via een formulier en dan krijg je binnen 10 dagen antwoord. Mocht je daar dan niet tevreden over zijn, of nog niets hebben ontvangen, dan kan je je klacht indienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatie (wat ik overigens in je eerste klacht al wel zou melden, kans dat ze je misschien toch sneller helpen?).

Helemaal mee eens dat dit eigenlijk de omgekeerde wereld is om zoveel te moeten doen om je geld te krijgen. Maar weet bijna zeker dat het niet iets is wat Vodafone express doet en dat er ergens iets mis gaat. Heb je nu niets aan natuurlijk, maar hoop dat mijn bericht je toch een stukje verder heeft geholpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reacite. Daarnaast zijn hiervoor de systemen nodig.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic