Wimtarmond

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geld van rekening afgeschreven, maar abonnement is geannuleerd.

Beste,
er is geld van me rekening afgeschreven van een abonnement.
ik had wel een abonnement aangevraagd maar afgezegd omdat ik niet kon die dag om de simkaart in ontvangst te nemen.
ik wil nog steeds een abonnement zou u dan een Sim kaart van me abonnement op willen sturen

met vriendelijke groet,
wim Tarmond
*moderator edit: privégegevens verwijderd en het onderwerp verduidelijkt*
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wimtarmond
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en daarom kunnen klanten je niet met deze vraag helpen omdat deze in het systeem moeten kijken wat er aan de hand is. Uiteraard kan alleen een Vodafone medewerker dit. Daarnaast wil ik je aangeven dat dit een open Community is en iedereen nu je gegevens kan inzien. Daarom heb ik even snel gevraagd of ze je gegevens willen verwijderen.

Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 maandag tot en met vrijdag 08:00-21:00 en zaterdag 09:30-18:00 - status order ma-vr 08:00-20:00 zaterdag 08:00-18:00)

Daar kunnen ze je op dit moment beter helpen. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe contract.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wimtarmond
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en daarom kunnen klanten je niet met deze vraag helpen omdat deze in het systeem moeten kijken wat er aan de hand is. Uiteraard kan alleen een Vodafone medewerker dit. Daarnaast wil ik je aangeven dat dit een open Community is en iedereen nu je gegevens kan inzien. Daarom heb ik even snel gevraagd of ze je gegevens willen verwijderen.

Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560 maandag tot en met vrijdag 08:00-21:00 en zaterdag 09:30-18:00 - status order ma-vr 08:00-20:00 zaterdag 08:00-18:00)

Daar kunnen ze je op dit moment beter helpen. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe contract.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's hiervoor Wimtarmond ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic