Maximebelaid

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gespreksgeschiedenis

Hallo,

Waar kan ik een gesprek geschiedenis opvragen of terug vinden?  En of ook sms berichten

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Maximebelaid 

In My Vodafone heb je de mogelijkheid om te zien wat je verbruikt hebt. Dit kun je doen door naar je tegoed te gaan voor het huidige verbruik. Onderaan kun je het verbruik specificeren.

 

Je hebt de mogelijkheid om je rekeningen te specifceren op gesprekken, data verbruik en sms. Dit doe je door naar het kopje rekeningen te gaan. Vervolgens klik je op de naam van de factuur. Daarna kun je het verbruik specificeren. Je kunt alleen de nummers inzien die jij belt of sms't. Je oproepen die je hebt gehad, kun je terug zien in je toestel bij je oproepgeschiedenis. 

 

Laat je weten of het gelukt is? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

 

Groet, Steven

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Maximebelaid 

In My Vodafone heb je de mogelijkheid om te zien wat je verbruikt hebt. Dit kun je doen door naar je tegoed te gaan voor het huidige verbruik. Onderaan kun je het verbruik specificeren.

 

Je hebt de mogelijkheid om je rekeningen te specifceren op gesprekken, data verbruik en sms. Dit doe je door naar het kopje rekeningen te gaan. Vervolgens klik je op de naam van de factuur. Daarna kun je het verbruik specificeren. Je kunt alleen de nummers inzien die jij belt of sms't. Je oproepen die je hebt gehad, kun je terug zien in je toestel bij je oproepgeschiedenis. 

 

Laat je weten of het gelukt is? Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

 

Groet, Steven

 

Mona52

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik anoniem gebeld wordt, gaat mijn mobiel niet over, ik zie alleen in de display dat ik gebeld ben. 
 

Waaraan ligt dit en hoe kan ik het oplossen.?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Mona52 wrote:

Als ik anoniem gebeld wordt, gaat mijn mobiel niet over, ik zie alleen in de display dat ik gebeld ben. 
 

Waaraan ligt dit en hoe kan ik het oplossen.?

Wat voor een toestel heb je?

Mona52

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een I phone 8

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je onder de oproepinstellingen staan dat anonieme nummers geblokkeerd zijn? Staat niet storen aan? Staat vliegtuigmodus aan @Mona52?

Mona52

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank Steven,

Ja klopt, probleem opgelost

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Sorry, was gisteren niet in de gelegenheid te reageren. 
Fijn dat het is opgelost! Veel plezier met je iPhone Mona en mocht je nog vragen hebben, je kan ze hier altijd stellen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic