DaanL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Harman Kardon speaker actie met Samsung S8 via andere website bestellen?

Beste,

Ik wil een abonnement afsluiten voor een Samsung Galaxy S8 icm een abonnement bij Vodafone. Bij dit abonnement zit een speaker inbegrepen van Harman Kardon. Ik wil dit abonnement bestellen via een andere website omdat ik daar aanvullende externe pakketten kan toevoegen aan mijn abonnement, buiten Vodafone om. Kom ik nog steeds in aanmerking voor deze speaker wanneer ik een Vodafone abonnement afsluit via een externe website (bv Mobiel.nl, Belsimpel.nl)?

Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet,
Daan
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Nee helaas niet
Het is een actie van ons zelf en niet via een andere website.
DaanL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
,
Dit dacht ik dus ook te lezen bij de actievoorwaarden maar als ik een abonnement samenstel op mobiel.nl geven zij ook aan dat er een speaker bij het abonnement zit! Ik heb de link bijgevoegd.
https://www.mobiel.nl/smartphone/samsung/galaxy-s8/met-abonnement/vodafone/vodafone-2-jaar/39-1044%7Chc24-20_0%7Cpv-3617

Kunt u uitleggen waarom Mobiel.nl deze actie ook aanbiedt terwijl er duidelijk in de actievoorwaarden staat dat dit alleen van toepassing is bij bestellingen via Vodafone? En dat wanneer dit via mobiel.nl wel mogelijk is, dit via andere websites niet mogelijk zou zijn? Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,
Daan
Pech-gehad

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bestel maar gewoon ergens anders hoor Daan!, De kans dat je hem toch niet krijgt is goed aanwezig. Mijn post hierover is helaas foetsie
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic