hansstaring

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helpdesk nieuw abonnement

Als een hond behandeld . En spreken elkaar volledig tegen.
Na 17 jaar: Nooit meer Vodafone !
Trap er niet in, elke dag een ander verhaal.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi hansstaring

Ik heb ook al gereageerd in een ander topic op je. Nogmaals mijn excuses namens VodafoneZiggo. Dit is niet het gevoel wat wij jou willen geven. Ik begrijp dan ook dat je boos bent.
Kan ik je ergens mee helpen? Ik haal helaas uit je bericht niet wat er aan de hand is.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi hansstaring
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Uiteraard vervelend wat je mee maakt maar wat gaat er dan mis? Misschien is het beter om te vertellen wat er is gebeurd en dat er dan met je mee kan worden gekeken wat er aan gedaan kan worden. Snap heel goed dat je even een uitlaatklep zocht en je boosheid eruit is, maar ik als mede klant zou dan willen weten wat er is en je misschien kunnen helpen. Nu heb ik geen gouden handjes, maar misschien is er iets aan te doen?

Daarnaast is er hier een hele aardige moderator die misschien wel helpen kan. Zullen we het eens proberen, want 17 jaar trouwe klant kan ik me niet voorstellen dat dit zomaar over is. Wil je mijn, en Steven z’n hulp misschien? Laat maar weten 🙂

Toch nog een fijn weekend gewenst.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi hansstaring

Ik heb ook al gereageerd in een ander topic op je. Nogmaals mijn excuses namens VodafoneZiggo. Dit is niet het gevoel wat wij jou willen geven. Ik begrijp dan ook dat je boos bent.
Kan ik je ergens mee helpen? Ik haal helaas uit je bericht niet wat er aan de hand is.
hansstaring
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je bij jullie 10 keert belt voor een nieuw abonnement met een Samsusng S10.... krijg ik 10 verschillende verhalen.
Ik heb het al opgegeven na uren aan die telefoon te zitten met mensen die van niets weten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
hansstaring wrote:
Als je bij jullie 10 keert belt voor een nieuw abonnement met een Samsusng S10.... krijg ik 10 verschillende verhalen.
Ik heb het al opgegeven na uren aan die telefoon te zitten met mensen die van niets weten.

En wat is die vraag dan? Misschien kunnen wij, als klanten onder elkaar, je wel helpen met informatie. Wie weet ook wel niet, maar dan heb je het hier ook gevraagd en weet je zeker of je antwoord krijgt en/of hebt. En wie weet heeft Steven er wel een antwoord op.

Dus niet opgeven maar hier gewoon je vraag stellen.
hansstaring
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zinloos
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
hansstaring wrote:
Zinloos

Dan houd het voor mij ook op.
hansstaring
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
NEE, er stond een afspraak in het systeem voor een nieuw abbonenment.
Ach, ineens kwijt.

TRIEST
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
hansstaring wrote:
NEE, er stond een afspraak in het systeem voor een nieuw abbonenment.
Ach, ineens kwijt.

TRIEST

We zijn allemaal mensen, er kunnen dingen fout gaan. Begrijp dat je er teleurgesteld over bent, maar daar kan natuurlijk wel een oplossing voor gevonden worden. Zeker als het over terug bellen gaat.

Steven vraagt je: Kan ik je ergens mee helpen? Ik haal helaas uit je bericht niet wat er aan de hand is.
Nu heb je daar antwoord op gegeven en daar kan Steven wel iets mee. Waarschijnlijk dat hij in het systeem kan kijken of iets. Weet het niet, ik werk er niet. Zodra Steven weer online is zal hij je bericht oppakken en je er antwoord op geven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mocht je willen dat ik met je mee kijk hansstaring, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privébericht sturen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic